تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

تکریم مقام دختران در استان تهران

پنج شنبه 1403/02/06

در شش ماه نخست سال؛

تخریب 1225 ساخت و ساز غیرمجاز در استان تهران

مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری تهران گفت: هزارو 225 ساخت و ساز غیرمجاز در 6 ماه اول امسال با حکم قضایی در سطح استان تخریب شده است.

تخریب 1225 ساخت و ساز غیرمجاز در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ علی اکبر خراسانی با بیان اینکه روزانه تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در استان تهران را شاهد هستیم افزود: عمده تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در یک سال گذشته تاکنون در شهرستان های ملارد، پاکدشت، دماوند و شمیرانات انجام شده است.
وی همچنین گفت: 4 میلیون مترمربع از زمین های کشاورزی، ملی و منابع طبیعی نیز در 6 ماهه اول امسال رفع تصرف شده است.
خراسانی به موضوع رفع مشکلات مجموعه فرهنگی آفتاب نیز اشاره کرد و ادامه داد: طرح جامعی برای مجموعه آفتاب وجود دارد که براساس آن سه شهرستان و پنج شهر در استان تهران در آن تداخل مرزی و حوزه ای دارد.
به گفته وی از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در مجموعه آفتاب جلوگیری می شود و فارغ از اینکه این ساخت و سازها در چه حوزه سرزمینی است و بخشداران و فرمانداران باید مقابل ساخت و سازهای غیرمجاز را بگیرند.
مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران ادامه داد: 22 هزار هکتار حریم برای احداث گلخانه در مجموعه آفتاب مصوب شده است و متقاضیان با دریافت مجوز از جهاد کشاورزی، بخشداران و فرمانداران منطقه می توانند، اقدام کنند.
خراسانی تاکید کرد: فرمانداران مکلف شده اند از هر بخشی از مجموعه آفتاب که در حوزه آنها قرار دارد صیانت کنند تا در کاربری های تعریف شده خدمات منطبق در منطقه ارائه شود.

اخبار استان تهران را در تهران رسانه دنبال کنید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تهران رسانه | هر ناحیه شهر تهران روزانه نزدیک به یک کامیون زباله از داخل کانال‌ها تخلیه می‌کند، که این میزان از نظر تناژ معادل ۵۰۰ تن زباله و لجن در ماه- معادل ۱۰۰ متر مکعب- در شهر تهران است.

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

تهران رسانه | پروژه بوستان محله جوادیه در منطقه ۱۶ از مرز پیشرفت ۹۰ درصد عبور کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت