تکریم مقام دختران در استان تهران

آزادسازی زمین در شهرک های صنعتی استان تهران

آغاز عملیات اجرایی مسکن حمایتی در استان تهران

هبه ۳۵ میلیارد تومانی خیرین در استان تهران

شنبه 1403/02/01

نظری اظهار نمود؛

احداث 58 استخر پرورش ماهیان خوراکی در استان تهران

58 استخر دو منظوره پرورش ماهیان خوراکی به ظرفیت 190 تن انواع ماهی امسال در سطح استان احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.

احداث 58 استخر پرورش ماهیان خوراکی در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ نغمه نظری اظهار داشت: در سال گذشته میزان تولید ماهیان سردابی 5 هزار و 124 تن بوده که امسال این میزان به 5 هزار و 300 تن افزایش یافته است.
وی افزود: استان تهران همچنین در تولید ماهیان گرمابی سال گذشته یک هزار و 100 تن تولید داشته که امسال نیز این میزان تغییری نداشته است.
به گفته مدیر شیلات و امور آبزیان استان تهران، در مجموع امسال 6 هزار و 400 تن انواع ماهیان خوراکی در استان تهران تولید شده که این میزان سال 6 هزار و 200 تن بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 32 میلیون قطعه انواع ماهیان زینتی در استان تهران تولید شد که این میزان امسال به 34 میلیون قطعه رسیده است.
مدیر شیلات و امور آبزیان استان تهران یادآور شد: برای افزایش تولید ماهیان زینتی 7 واحد جدید در استان تهران احداث شده است.

** اولین مرکز تکثیر و پرورش زالوی طبی در شهریار به بهره برداری می رسد
وی در ادامه از احداث اولین مرکز تکثیر و پرورش زالوی طبی استان تهران در شهرستان شهریار خبر داد و گفت: مجوز احداث این مرکز در سال 92 از سوی سازمان شیلات ایران صادر شد که این مرکز با تولید یک میلیون قطعه زالوی طبی با اعتباری بالغ بر 7 هزار و 500 میلیون ریال تا تیرماه سال آینده به بهره برداری می رسد.
به گفته نظری، قرار است یک مرکز تکثیر و پرورش زالوهای طبی دیگر نیز در شهرستان ری احداث شود.
وی تصریح کرد: زالو درمانی در کمتر از صد سال پیش کاملا در کشور رایج بوده که در حال حاضر نیز با گسترش و توجه به حوزه طب سنتی بار دیگر بهره گیری از این جاندار در قالب یک صنعت سودآور و اشتغالزا به منظور درمان برخی بیماری ها بیش از پیش اهمیت یافته است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
زباله های تهران در انحصار سلاطین

زباله های تهران در انحصار سلاطین

تهران رسانه | گروه‌های مافیایی جمع آوری زباله در تهران، کارگرانشان را از بین زنان و مردان بی‌خانمان، مهاجران بیکار، معتادان متجاهر و کودکان کار انتخاب می‌کنند تا پول بیشتری به جیب بزنند.

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

تهران رسانه | وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی باز می گردد.

توقیف خودروهای  انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

توقیف خودروهای انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

تهران رسانه | ۵۴ دستگاه خودرو و ۴۶ چرخ دستی که به جمع آوری و انتقال پسماند به شکل غیر مجاز اقدام می‌کردند توقیف شدند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت