احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

تکریم مقام دختران در استان تهران

آزادسازی زمین در شهرک های صنعتی استان تهران

سه شنبه 1403/02/04

اسدی اظهار نمود؛

جمع‌آوری 27 هزار معتاد متجاهر در استان تهران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران با اشاره به جمع‌آوری ۲۷ هزار معتاد متجاهر در استان تهران گفت: استان تهران رتبه نخست در مبارزه با موادمخدر در کشور را دارد.

جمع‌آوری 27 هزار معتاد متجاهر در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ محمدعلی اسدی ظهر امروز در جمع نمازگزاران نسیم‌شهر با اشاره به وجود 275 میلیون معتاد در جهان اظهار داشت: در حال حاضر 839 نوع موادمخدر صنعتی در جهان تولید و به بازار عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: به واسطه اقدامات خوب در جمهوری اسلامی ایران 90 درصد تریاک جهان در داخل کشور کشف می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران ادامه داد: در بحث موادمخدر نمی‌توان تک‌بُعدی عمل کرد و باید در تمام ابعاد آموزش، پیشگیری و درمان کار شود.

اسدی با اشاره به جمع‌آوری 27 هزار معتاد متجاهر در استان تهران اظهار داشت: استان تهران رتبه نخست در مبارزه با موادمخدر در کشور را دارد و تنها راه مبارزه با موادمخدر ارتقا آموزه های فرهنگی، مذهبی و راه‌های پیشگیرانه است.

وی تصریح کرد: بیشترین آسیب‌ها در مصرف موادمخدر در حوزه‌های همسرآزاری، کودک‌آزاری و جرایم مالی است که منجر به طلاق می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران افزود: اگر نتوانیم موادمخدر صنعتی و اموال قاچاقچیان و فضای مجازی را در حوزه موادمخدر کنترل کنیم قائله و بازی را در این حوزه خواهیم باخت.

اسدی همچنین بر کاهش 25 درصدی اعتیاد براساس طرح جامع موادمخدر تأکید کرد و گفت: باید سالیانه طبق برنامه توسعه ششم 5 درصد از معتادان را کاهش دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با ارتقا آموزش‌های فرهنگی و پیشگیرانه در بین خانواده‌ها، دانش‌آموزان و دانشجویان تلاش داریم تا وضعیت استان تهران از نظر مصرف موادمخدر کاهش و به حد مطلوبی برسد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
زباله های تهران در انحصار سلاطین

زباله های تهران در انحصار سلاطین

تهران رسانه | گروه‌های مافیایی جمع آوری زباله در تهران، کارگرانشان را از بین زنان و مردان بی‌خانمان، مهاجران بیکار، معتادان متجاهر و کودکان کار انتخاب می‌کنند تا پول بیشتری به جیب بزنند.

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

تهران رسانه | وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی باز می گردد.

توقیف خودروهای  انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

توقیف خودروهای انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

تهران رسانه | ۵۴ دستگاه خودرو و ۴۶ چرخ دستی که به جمع آوری و انتقال پسماند به شکل غیر مجاز اقدام می‌کردند توقیف شدند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت