تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

تکریم مقام دختران در استان تهران

جمعه 1403/02/07

سرهنگ اسدی عنوان کرد؛

تاکید بر حفاظت از منابع طبیعی در استان تهران

فرمانده جدید یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران گفت: تدابیر لازم برای افزایش ضریب حفاظت از عرصه های منابع طبیعی در اولویت برنامه های این یگان قرار دارد.

تاکید بر حفاظت از منابع طبیعی در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ سرهنگ علی اسدی با تأکید بر ضرورت حفظ و صیانت از عرصه های منابع طبیعی به عنوان سرمایه های ارزشمند، خاطرنشان کرد: این مهم در سایه همکاری و تعامل تک تک همکاران و مسئولان همراه با احساس مسئولیت تحقق خواهدیافت.

وی خطاب به فرماندهان یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان های استان تهران یادآور شد: در کنار انجام وظایف و مأموریت های محوله لازم است آمار عملکرد به موقع و منظم به واحد آمار یگان اعلام شود تا در برنامه ریزی، اطلاع رسانی و ارزیابی ها مورد استفاده قرارگیرد.

سرهنگ اسدی با تأکید بر برقراری تعامل قضائی و انتظامی، به برخی وظایف و مأموریت های یگان حفاظت منابع طبیعی بر اساس دستورالعمل های مصوب اشاره کرد و اظهار داشت: انجام گشت و مراقبت با رویکرد پیشگیرانه، بازرسی و کنترل محموله های جنگلی و مرتعی و کشف محموله های قاچاق، تشکیل پرونده قضائی برای متخلفان و متصرفان به اراضی ملی و اجرای آراء و احکام صادره از سوی مراجع قضائی از جمله مأموریت های این یگان می باشند.

لازم به ذکر است دراین جلسه فرماندهان یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان های استان تهران علاوه بر ارائه گزارش عملکرد از حوزه کاری خود، به مسائل، مشکلات و کمبودها نیز اشاره کردند.

گفتنی است در پایان این نشست از زحمات و تلاش های سرهنگ جلیل انزابی زاده با اهداء لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تهران رسانه | هر ناحیه شهر تهران روزانه نزدیک به یک کامیون زباله از داخل کانال‌ها تخلیه می‌کند، که این میزان از نظر تناژ معادل ۵۰۰ تن زباله و لجن در ماه- معادل ۱۰۰ متر مکعب- در شهر تهران است.

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

تهران رسانه | پروژه بوستان محله جوادیه در منطقه ۱۶ از مرز پیشرفت ۹۰ درصد عبور کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت