احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

تکریم مقام دختران در استان تهران

آزادسازی زمین در شهرک های صنعتی استان تهران

پنج شنبه 1403/02/06

صیدلو خبر داد؛

مشارکت خیرین در ساخت مدارس استان تهران

تهران رسانه | ۳۰ درصد از مدارس استان تهران توسط خیرین احداث شده و بخش زیادی از کمبود فضای آموزشی توسط این افراد برطرف شده‌ است.

مشارکت خیرین در ساخت مدارس استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: ۳۰ درصد از مدارس استان تهران توسط خیرین احداث شده و بخش زیادی از کمبود فضای آموزشی توسط این افراد برطرف شده‌است.

محمد صیدلو روز پنجشنبه در آئین آغاز عملیات احداث مدرسه خیرساز روستای امین‌آباد قرچک افزود: شهرستان‌های استان تهران با مشکل کمبود فضای آموزشی مواجه بوده و افزایش هرساله تعداد دانش‌آموزان باعث شده تا ۷۰ درصد از مدارس در شهرستان‌های استان تهران به صورت دو شیفت مورد استفاده قرار گیرد.
وی اظهار داشت: وقتی یک خیر نیک اندیش در شهرستان‌های استان تهران اقدام به احداث مدرسه می‌کند، در اصل دو فضا در اختیار آموزش و پرورش قرار داده و بخش زیادی از مشکلات آموزش و پرورش را حل می‌کند.
صیدلو خاطرنشان کرد: مدرسه و فضای آموزشی از جایگاهی مقدس و با اهمیتی برخوردار است چرا که در اصل، آینده‌سازان کشور در این فضا تربیت می‌شوند و بر ماست که این جایگاه را ارتقاء بخشیده و در توسعه فضاهای آموزشی، یاریگر دولت و آموزش و پرورش باشیم.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ارائه آموزش در بستر فضای مجازی گفت: اگر به گفته برخی از افراد، کرونا ویروس، زائیده دست انسان‌ها باشد،این انسان عالم و دانشمند که به ریزترین قواعد عالم ماده دخل و تصرف پیدا کرده، انسان تربیت نشده‌ای است که به جای استفاده پزشکی از اتم، از آن بمب برای گرفتن جان انسان‌ها می‌سازد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: با توجه به این که بخشی از آموزش‌ها در بستر فضای مجازی ارائه می‌شود، لازم است تا خانواده‌ها وقت بیشتری را برای دانش‌آموزان صرف و از امانت‌هایی که آموزش و پرورش به خانواده‌ها سپرده مراقبت کنند و بعد از بازگشایی مدارس، بار دیگر به آموزش و پرورش تحویل دهند.
وی تصریح کرد: پیام رسان شاد در فضای مجازی یک پیام‌رسان نوپا و جوان است و هر روز بهتر از دیروز کارآیی خود را به نمایش می گذارد و قطعا به افتخاری برای آموزش و پرورش تبدیل خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک نیز در این مراسم گفت: کسانی که نیت خیر دارند و مدرسه می سازند قطعا اهمیت دادن به آموزش و پرورش را احساس کرده اند و تلاش دارند چرخ آموزش و پرورش، سیاست و اقتصاد کشور به حرک در آید.
غلامرضا بختیاری افزود: خیرین مدرسه‌ساز پنجره‌های امید را در جامعه گشوده و جامعه را به سمت تربیت، تعلیم و علم آموزش هدایت می‌کنند.
وی با بیان این که بیش از ۵۳ هزار دانش آموز در مدارس قرچک مشغول به تحصیل هستند افزود: قرچک یکی از متراکم‌ترین جمعیت دانش‌آموزی استان تهران را در خود جای داده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته ۳ باب مدرسه به چرخه آموزشی اضافه شده و ۱۰ مدرسه نیز تحت تعمیر، تجهیز و توسعه فضای قرار گرفته و سیستم گرمایشی ۱۷ مدرسه نیز استاندارد سازی شده است.
در این مراسم، کلنگ احداث مدرسه شش‌کلاسه خیرساز شهید شفیعی در روستای امین‌آباد قرچک به زمین زده شد.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

تهران رسانه | پروژه بوستان محله جوادیه در منطقه ۱۶ از مرز پیشرفت ۹۰ درصد عبور کرد.

ساخت یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران

ساخت یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران

تهران رسانه | فراخوان ساخت هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران به زودی اعلام می‌شود.

زباله های تهران در انحصار سلاطین

زباله های تهران در انحصار سلاطین

تهران رسانه | گروه‌های مافیایی جمع آوری زباله در تهران، کارگرانشان را از بین زنان و مردان بی‌خانمان، مهاجران بیکار، معتادان متجاهر و کودکان کار انتخاب می‌کنند تا پول بیشتری به جیب بزنند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت