احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

تکریم مقام دختران در استان تهران

آزادسازی زمین در شهرک های صنعتی استان تهران

سه شنبه 1403/02/04

زکیه سعیدی

تهران فقط تهران نیست!

تهران رسانه آمده است از امکانات و کمبودهای پایتخت، شمیرانات با زمین های میلیاردی و پاکدشت با محرومیت های فراوان تا اسلامشهر با کمبود سرانه های فرهنگی و تا رباط کریم محروم از امکانات ورزشی همه را یکسان ببیند.

تهران فقط تهران نیست!

شهرهای استان تهران را دریابید!

فرونشست گسترده زمین در ملارد و شهریار و ورامین، اراضی بدون کاربری قرچک و ورود زمین خوران برای تصرف آن ها، وصل نبودن شهرک های صنعتی قرچک به شبکه گاز رسانی، کمبود کلانتری در شهرهای شرقی پایتخت با وجود افزایش جمعیت چند برابری و نگرانی برای تامین امنیت و ....حرف تازه ای برای مسئولان نیست. همه آنها میدانند قصه بی عدالتی ها و زخم ناسور کمبودها گریبان شهری اطراف پایتخت را گرفته است.

استان تهران، فقط تهران با جمعیت 8 میلیونی نیست‏ که همه امکانات خدماتی و رفاهی اش را برای پایتخت پرزرق و برقش بخواهیم، بلکه بیش از 5 میلیون نفر در شهرهای اطرافش زندگی می کنند که سایه محرومیت هایش روز به روز سنگین و سنگین تر می شود‍؛ پروژه های نیمه کاره ای که سال هاست در شهرهای وارمین و پیشوا در ایستگاه نبود بودجه مانده است و کمبود تصفیه خانه های فاضلاب شهری که سلامت آب های زیر زمینی شهرهای جنوبی تهران را نشانه گرفته و باعث بروز مشکلات زیست محیطی و شیوع بیمارهای بسیاری ناشی از آبیاری مزارع با آب های آلوده شده است.

جمعیت 5 میلیونی که فقط 5 نماینده در مجلس قانونگذاری برای پیگیری مطالبات و رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی شهرشان دارند ‏درحالی که شهر تهران به ازای هر 300 هزار نفر یک نماینده دارد و....
اما چه کسی می تواند قدرت رکن چهارم دموکراسی را که از آن رسانه هاست نادیده بگیرد. به ویژه در دنیای امروز که با گسترش رسانه های جدید تعامل تنگاتنگی میان مخاطبان و گردانندگان رسانه ها به وجود آمده و امکان شناسایی نیازهای واقعی مخاطبان بیشتر از هر زمان دیگری فراهم شده است.

رسانه های مستقل نگهبانان منافع عمومی جامعه اند که می توانند با 2 اصل بنیادین نظام مردم سالار یعنی اطلاع رسانی درست و بدون سانسور و شفاف سازی در زمینه های مختلف از بروز فساد در سیستم های دولتی و غیر دولتی جلوگیری کند.

برای همین تهران رسانه آمده است از امکانات و کمبودهای پایتخت، شمیرانات با زمین های میلیاردی و پاکدشت با محرومیت های فراوان تا اسلامشهر با کمبود سرانه های فرهنگی و تا رباط کریم محروم از امکانات ورزشی همه را یکسان ببیند. تا با گذشت 40 سال نگوییم چرا جمعیت روستایی فقط به پایتخت سر ریز می شود و ....
آمده است تا شهرداری تهران با 5 هزار نیروی شاغل در معاونت فرهنگی را با 3 نیروی شاغل در فرهنگی شهرداری ملارد مقایسه کند و از کمبود مراکز درمانی که یکی از ضروری ترین نیازها مردمان 16 شهرستان استان تهران است‏، بنویسد و در نهایت با حمایت دلسوزان نظام جمهوری اسلامی برای تحقق بیشتر دموکراسی در جامعه دینی ما که ثمره خون هزاران شهید است تلاش کند.

تهران رسانه آمده است تا بگوید، تهران فقط تهران نیست!

زکیه سعیدی

سرپرست معاونت خبر تهران رسانه




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
زباله های تهران در انحصار سلاطین

زباله های تهران در انحصار سلاطین

تهران رسانه | گروه‌های مافیایی جمع آوری زباله در تهران، کارگرانشان را از بین زنان و مردان بی‌خانمان، مهاجران بیکار، معتادان متجاهر و کودکان کار انتخاب می‌کنند تا پول بیشتری به جیب بزنند.

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

تهران رسانه | وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی باز می گردد.

توقیف خودروهای  انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

توقیف خودروهای انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

تهران رسانه | ۵۴ دستگاه خودرو و ۴۶ چرخ دستی که به جمع آوری و انتقال پسماند به شکل غیر مجاز اقدام می‌کردند توقیف شدند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت