احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

تکریم مقام دختران در استان تهران

آزادسازی زمین در شهرک های صنعتی استان تهران

پنج شنبه 1403/02/06

موسوی عنوان کرد؛

مشکل حاد طرح هادی در ۱۶۰ روستای استان تهران

نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری، پردیس و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: از حدود ۵۴۰ روستای استان تهران، ۱۶۰ روستا مشکل حاد طرح هادی دارد.

مشکل حاد طرح هادی در ۱۶۰ روستای استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ سید فرید موسوی صبح چهارشنبه در شورای اداری پردیس که با حضور محمدرضا عارف، رییس مجمع نمایندگان استان تهران، شکرالله حسن بیگی معاون استاندار تهران و جمع دیگری از نمایندگان مجلس برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی گفت: مسکن مهر پردیس تمام حواس ها را به خود معطوف کرده و معضلات بومهن و دیگر مشکلات این شهرستان تحت الشعاع قرار گرفته است.

موسوی گفت: می بایست، در جلسه تخصیص اعتبار مناسب بابت بازسازی راه های مواصلاتی در روستا در نظر گرفته شود.

وی اجرای طرح های هادی روستا و بروز رسانی طرح های روستا برای رسیدگی به حل مشکل آنان را مورد اشاره قرار داد و گفت: از حدود ۵۴۰ روستای استان تهران، ۱۶۰ روستا مشکل حاد در زمینه طرح هادی روستایی دارند، که ناشی از عدم بروزرسانی طرح های هادی است، در ۲۳ روستا مشکل محیط زیست داریم.

موسوی افزود: شهرستان پردیس از معدود شهرستان هایی است، که با افزایش جمعیت روبرو هستیم، بحت لکه های صنعتی باید بررسی و رسیدگی شود و در این شرایط که اشتغال زایی و حفظ اشتغال موجود اهمیت فزاینده ای دارد، نباید موجب آسیب رسیدن به واحدهای صنعتی شویم، البته این امر باید با در نظر گرفتن دغدغه های محیط زیستی انجام شود.

نماینده مردم پردیس، تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۳ واحد صنعتی است، که مشکل حاد محیط زیستی دارند و بقیه مشکل ندارند و به خاطر این ۳۳ واحد، ۸ هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی این شهرستان به گروگان گرفته شده اند و موانع سر راه آنان قرار دارد.

اخبار شهرستان پردیس را در تهران رسانه دنبال کنید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

تهران رسانه | پروژه بوستان محله جوادیه در منطقه ۱۶ از مرز پیشرفت ۹۰ درصد عبور کرد.

ساخت یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران

ساخت یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران

تهران رسانه | فراخوان ساخت هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران به زودی اعلام می‌شود.

زباله های تهران در انحصار سلاطین

زباله های تهران در انحصار سلاطین

تهران رسانه | گروه‌های مافیایی جمع آوری زباله در تهران، کارگرانشان را از بین زنان و مردان بی‌خانمان، مهاجران بیکار، معتادان متجاهر و کودکان کار انتخاب می‌کنند تا پول بیشتری به جیب بزنند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت