تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

تکریم مقام دختران در استان تهران

جمعه 1403/02/07

کافه سینما؛

پوستر نمایش «عشق من: حامد بهداد» رونمایی شد

نمایش «عشق من: حامد بهداد» با اجرای محیطی، در راستای مسئولیت فرهنگی و اجتماعی برند کافه‌سینما از ۲۱ آذر ۱۳۹۷ تا پایان دی در بامِ خانه‌موزه استاد عزت‌الله انتظامی (کافه‌سینما) اجرا می‌شود.

پوستر نمایش «عشق من: حامد بهداد» رونمایی شد

به گزارش تهران رسانه ؛ همزمان با آغاز پیش‌فروش بلیط‌ نمایش «عشق من: حامد بهداد» نوشته‌ی افشین هاشمی و کارگردانی شکرخدا گودرزی در وب‌سایت تیوال، از پوستر این نمایش رونمائی‌شد.

محمدعلی فاموری گرافیست پوستر فوق، با بیان سختی‌های کار طراحی پوستر نمایش‌های طنز گفت: «طراحی پوستر تئاتر طنز اجتماعی، همانند راه‌رفتن روی طناب بندبازی است. از یک‌سو خطر افتادن در ابتذال وجود دارد و ازسوی دیگر سلیقه‌ی مخاطب در نمایش‌های طنز، سخت‌گیرانه شده‌است.»این گرافیست با اشاره به اینکه پوستر، نخستین برخورد مخاطب با اثر تئاتری است، افزود: افزایش کمّی برنامه‌های طنز در تلویزیون و سایز مدیاهای اینترنتی طی سال‌های اخیر، مخاطب را در معرض پیامهای مختلف سرگرم‌کننده و کمیک قرارداده است و این موضوع، موجب سخت‌گیری مخاطب در مواجهه با پوستر، برای انتخاب تئاترهای طنز شده‌است.محمدعلی فاموری، متولد ۱۳۶۸ است. وی دیپلم گرافیک از هنرستان کمال‌الملک، لیسانس عکاسی از دانشگاه هنر تهران و فوق لیسانس مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی دارد.
این هنرمند تاکنون در بیش از ۲۲ نمایشگاه داخلی و خارجی شرکت داشته‌است و جزو ۱۸ نفر آرتیست برگزیده ونیز معاصر ۲۰۱۶ و برنده مدال نقره جشنواره شانکارز دهلی نو - نیویورک ۲۰۰۰ است.

خاطرنشان می‌کند این نمایش‌ طنز با اجرای محیطی، در راستای مسئولیت فرهنگی و اجتماعی برند کافه‌سینما و با برنامه‌ریزی و مشاوره‌ی فرهنگی احسان میراب‌زاده از ۲۱ آذر ۱۳۹۷ تا پایان دی (همه روزه به جز شنبه‌ها) ساعت ۲۰:۳۰ در بامِ خانه‌موزه استاد عزت‌الله انتظامی(کافه‌سینما) اجرا می‌شود.

 اخبار هنری تهران را در تهران رسانه دنبال کنید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تهران رسانه | هر ناحیه شهر تهران روزانه نزدیک به یک کامیون زباله از داخل کانال‌ها تخلیه می‌کند، که این میزان از نظر تناژ معادل ۵۰۰ تن زباله و لجن در ماه- معادل ۱۰۰ متر مکعب- در شهر تهران است.

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

تهران رسانه | پروژه بوستان محله جوادیه در منطقه ۱۶ از مرز پیشرفت ۹۰ درصد عبور کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت