تکریم مقام دختران در استان تهران

آزادسازی زمین در شهرک های صنعتی استان تهران

آغاز عملیات اجرایی مسکن حمایتی در استان تهران

هبه ۳۵ میلیارد تومانی خیرین در استان تهران

شنبه 1403/02/01

محمدمهدی تدین خبر داد؛

استقبال عکاسان از جشنواره جایزه تهران

دبیر بخش عکس پنجمین جشنواره «جایزه تهران» گفت؛ آثار برگزیده این جشنواره در قالب کتاب عکس و برپایی نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

استقبال عکاسان از جشنواره جایزه تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ محمدمهدی تدین، دبیر بخش عکس پنجمین دوره جشنواره پژوهشی «جایزه تهران» با بیان اینکه با اتمام زمان دریافت آثار مسابقه عکس جایزه تهران، مراحل داوری آثار توسط هیات داوران آغاز شده است از استقبال عکاسان خبر داد و عنوان کرد: مجموع آثار ارسالی به دبیرخانه ٢١۶۵ عکس از ٨٧٣ هنرمند عکاس است که از این تعداد ١٣۶ اثر از ١١٢ عکاس به مرحله داوری راه یافتند.

وی با بیان اینکه اغلب آثار منتخب به صورت تک عکس به دبیرخانه ارسال شده است و ۲ مجموعه عکس نیز در میان آثار وجود دارد، تاکید کرد: عکس‌های ارسالی به ۲ بخش تهران قدیم و تهران جدید تقسیم می‌شود که موضوعاتی مانند محلات تاریخی و بافت قدیمی، اماکن فرهنگی و موزه‌ها و توجه به زندگی شهری و اجتماعی مورد توجه عکاسان بوده است.

دبیر بخش عکس پنجمین جشنواره جایزه تهران با اشاره به اینکه در تمامی بخش‌های مسابقه آثار قابل توجهی با سطح کیفی مطلوبی وجود دارد، گفت: عکس‌هایی از مشاهیر و شخصیت‌های فرهنگی، آدام و رسوم و سبک زندگی تهران قدیم، عکس‌های نگاتیو و سیاه و سفید با قدمتی بیش از هفتاد سال و عکس‌هایی که علاوه بر دارا بودن بار معنایی و محتوایی به لحاظ زیبایی شناسی و تکنیک عکاسی قابل توجه هستند در میان آثار ارسالی به چشم می‌خورد.

تدین در پایان عنوان کرد: آثار برگزیده این جشنواره در قالب کتاب عکس و برپایی نمایشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

هیات داوران این بخش از جایزه تهران را علیرضا عابدی، پژمان دادخواه و مریم حسینی تشکیل می‌دهند.

این جشنواره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با همکاری خانه تهران‌ پژوهان و موسسه فرهنگی هنری دارالفنون در هفته نخست دی‌ماه، همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود.

اخبار هنر عکاسی را در تهران رسانه دنبال کنید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
زباله های تهران در انحصار سلاطین

زباله های تهران در انحصار سلاطین

تهران رسانه | گروه‌های مافیایی جمع آوری زباله در تهران، کارگرانشان را از بین زنان و مردان بی‌خانمان، مهاجران بیکار، معتادان متجاهر و کودکان کار انتخاب می‌کنند تا پول بیشتری به جیب بزنند.

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

تهران رسانه | وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی باز می گردد.

توقیف خودروهای  انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

توقیف خودروهای انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

تهران رسانه | ۵۴ دستگاه خودرو و ۴۶ چرخ دستی که به جمع آوری و انتقال پسماند به شکل غیر مجاز اقدام می‌کردند توقیف شدند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت