تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

تکریم مقام دختران در استان تهران

جمعه 1403/02/07

اسلامی خبر داد؛

اشراف بازرسی بر عملکرد مدیران استان تهران

عملکرد مدیران فرمانداری ها، شهرداری ها و سایر ادارات دولتی در سطح استان تهران زیر ذره بین نظارت اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران قرار دارد.

اشراف بازرسی بر عملکرد مدیران استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ حجت الاسلام عباس اسلامی مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران ضمن اشاره به پایش مداوم عملکرد دستگاه ها و ارگانهای استان توسط کل بازرسی اظهار داشت: ارزیابی عملکرد تمامی دستگاه های اجرایی و ستادی استان تهران به صورت سالانه صورت می گیرد و اکنون نیز با توجه به قرار گرفتن در ایام پایانی سال جاری در حال انجام این پایش و ارزیابی هستیم.

وی افزو: در همین راستا کارگاه آموزشی تعریف ساز و کار جهت پایش شاخص ها در خصوص عملکرد دستگاه ها در استان تهران در حوزه های عمومی و تخصصی برگزار شده و نمایندگان مجموعه های ادارات کل و فرمانداری ها در در این رابطه آموزش های لازم را فرا می‌گیرند.

اسلامی تصریح کرد: پس از این کارگاه آموزشی نمایندگان این دستگاهها موظفند تا موارد دستور کار را مورد بررسی و پایش قرار داده و در سامانه پیش بینی شده ثبت کنند پس از این نیز موارد ارسالی در اداره کل بازرسی استانداری تهران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و نهایتاً گزارش مکتوب و مستند آن به وزارت کشور ارسال خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اکنون همه دستگاه ها شکل شایسته‌ای در فعالیت و انجام رئوس وظایف خود بوده و در حال حاضر می توان بهترین عملکرد دستگاه های اجرایی و ستادی استان را قبل از پایش نهایی ارزیابی کرد.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران در ادامه اشاره ای نیز به بازرسی‌های این اداره کل در سال ۹۷ داشته و یادآور شد: بر اساس بازرسی های صورت گرفته در دو مورد مدیران متخلف یا ضعیف در حوزه عملکرد در سطح استان برکنار شده و در برخی شوراها و دهیاری ها نیز مواردی منجر به تغییر و جابجایی متخلفین شده است.

اسلامی در پایان نیز ضمن اشاره به بازرسی از دستگاه ها در روند کنونی نیز اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری ها، فرمانداری ها سایر دستگاه‌های مختلف در روند بازرسی قرار داشته و نهادهایی نظیر دانشگاه علوم پزشکی اداره گمرک و اداره بهزیستی نیز در این روند قرار دارند. همچنین در میان شهرداری های استان نیز شهرداری رودهن و اسلامشهر مورد رصد اداره بازرسی استان تهران هستند




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تهران رسانه | هر ناحیه شهر تهران روزانه نزدیک به یک کامیون زباله از داخل کانال‌ها تخلیه می‌کند، که این میزان از نظر تناژ معادل ۵۰۰ تن زباله و لجن در ماه- معادل ۱۰۰ متر مکعب- در شهر تهران است.

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

تهران رسانه | پروژه بوستان محله جوادیه در منطقه ۱۶ از مرز پیشرفت ۹۰ درصد عبور کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت