ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر به استان تهران

آزادی ۸ نفر از زندانیان مالی در استان تهران

ایجاد شبکه «دستیار مردمی سازی» در استان تهران

نخستین جشنواره «تجربه نگاری» در استان تهران

جمعه 1403/01/10

فتح آبادی اظهار نمود؛

اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان استان تهران

3418 فقره تسهیلات اشتغال در سال 97 به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران پرداخت شده است که از طریق آن 3896 نفر مشغول به کار شدند.

اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ حسین فتح آبادی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی این نهاد کارآفرینی، ایجاد اشتغال و خودکفایی خانوارهای تحت حمایت است، تاکید کرد: توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و استقلال مالی آنها از اهداف مهم کمیته امداد است که به طور جدی آن را دنبال می‌کند.
وی به تسهیلات پرداختی به مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و ادامه داد: 3418 فقره تسهیلات اشتغال در سال 97 به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران پرداخت شده است که از طریق آن 3896 نفر مشغول به کار شدند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه تعدادی از مددجویان با معرفی به کاریابی های مورد تایید این نهاد مشغول به کار شدند، افزود: 1257 نفر از مددجویان تحت حمایت از طریق معرفی به کاریابی ها مشغول به کار و فعالیت شدند.
فتح آبادی اضافه کرد: 1040 فقره تسهیلات از منابع داخلی کمیته امداد و 2378 فقره از منابع بانکی به مددجویان پرداخت شده است.
وی میزان اعتبار هزینه شده برای اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران را 56 میلیارد و 600 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: از این مبلغ 40 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه بانکی و 16 میلیارد و 600 میلیون تومان از منابع داخلی کمیته امداد بوده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران بیان کرد: طرح‌های اجرا شده شامل 181 طرح کار انگیزی 287 طرح توان افزایی و 2950 طرح خودکفایی بوده است.
فتح آبادی گفت: برای طرح های کارانگیزی 5، توان افزایی 10 و خودکفایی بیش از 10 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود.
وی به طرح‌های اجرا شده اشاره کرد و افزود: این طرح‌ها در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنایع دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی و خدمات اجرا شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
موزه گردی نوروزی در تهران

موزه گردی نوروزی در تهران

تهران رسانه | موزه‌ها، ابنیه تاریخی و پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در نوروز، از ساعت ۹ تا ۱۸ آماده خدمات‌دهی به گردشگران و بازدیدکنندگان هستند.

تورهای گردشگری از شمال تا جنوب تهران

تورهای گردشگری از شمال تا جنوب تهران

تهران رسانه | به مناسبت نوروز، تورهای پیاده و سواره در همه مناطق تهران طراحی شده است که عمده آنها در مناطق ۱۲، ۲۰، ۱۱، ۱، ۵ و ۶ اجرا می شود.

خطر سیلابی شدن رودخانه ها در تهران

خطر سیلابی شدن رودخانه ها در تهران

تهران رسانه | در تهران احتمال وزش باد شدید، خیزش گردو خاک، بارندگی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، آب‌گرفتگی معابر عمومی، خطر صاعقه، اختلال در فعالیت ناوگان حمل و نقل هوایی و جاده‌ای به ویژه در جاده‌های کوهستانی از جمله محور سولقان، ارتفاعات امام زاده داود (ع) و وردیج و واریش پیش بینی شده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت