تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

تکریم مقام دختران در استان تهران

جمعه 1403/02/07

پرنیان عنوان کرد؛

تعیین تکلیف شهرک صنعتی پوشاک استان تهران

پروژه شهرک صنعتی پوشاک استان تهران امسال نیازمند ۶ هزار میلیارد سرمایه‌گذاری با ظرفیت ایجاد ۱۵ هزار شغل است که باید روند اجرایی آن تسریع شود.

تعیین تکلیف شهرک صنعتی پوشاک استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: این پروژه امسال نیازمند ۶ هزار میلیارد سرمایه‌گذاری با ظرفیت ایجاد ۱۵ هزار شغل است که باید روند اجرایی آن تسریع شود.
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱ استانها استان تهران نظرات
صابر پرنیان عصر امروز در جلسه تسهیل و رفع موانع سرمایه‌گذاری با اشاره به لزوم تسهیل ایجاد شهرک صنعتی پوشاک اظهار داشت: شهرک صنعتی پوشاک همجوار فرودگاه امام خمینی(ره) 3 بار مصوبه هیئت دولت را دریافت کرده است.

وی بیان کرد: این پروژه امسال نیازمند 6 هزار میلیارد سرمایه‌گذاری با ظرفیت ایجاد 15 هزار شغل است که باید روند اجرایی آن تسریع شود.

مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران ادامه داد: مجوز حفر چاه از آب منطقه‌ای گرفته شده که با توجه به دریافت مجوز زیست‌محیطی منتظر شروع پروژه هستیم که در این شهرک واحدهای تولیدی، خدماتی، جانمایی هتل و فروش مستقیم پیش‌بینی شده است.

پرنیان عنوان کرد: اگر این شهر کلنگ‌زنی شود تا سال آینده زمینه احداث شهرک پوشاک در کشور ایجاد می‌شود و به عنوان پیشران ایفای نقش می‌کند ضمن اینکه تنها شهرک سبز کشور است.

در ادامه با توجه به وجود مجتمع‌های دامداری فشافویه در اطراف این شهرک و وجود 45 هزار رأس دام نگرانی نسبت به وضعیت شهرک نکاتی مطرح شد.

شهرک صنعتی پوشاک آلودگی زیست محیطی در مسیر فرودگاه امام(ره) تا حرم ندارد

در ادامه هدایت‌الله جمالی‌پور فرماندار ری نیز در این زمینه عنوان کرد: شهرک صنعتی پوشاک در حوالی فرودگاه بین‌المللی امام(ره) مصوبه هیئت دولت دارد و دستگاه‌ها نباید به بهانه‌های واهی با احداث آن مخالفت کنند.

وی همچنین گفت: شهرک صنعتی پوشاک در شهرستان ری به هیچ عنوان آلودگی زیست محیطی در مسیر فرودگاه امام(ره) تا حرم ندارد و مغایرتی با دستور رئیس‌جمهور به جهت عدم استقرار صنایع آلاینده در مسیر فرودگاه بین‌المللی ندارد.

فرماندار ری تأکید کرد: احداث شهرک صنعتی پوشاک هیچ مزاحمتی برای صنایع لبنی مستقر در مسیر فرودگاه امام(ره) ندارد و در راستای اشتغال‌زایی برای استان تهران احداث می‌شود.

محل شهرک با ضوابط محیط زیست همخوانی دارد

کیومرث کلانتری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران نیز در این زمینه بیان کرد: در سازمان محیط زیست حریم تأثیرگذاری نداریم و محل شهرک با ضوابط محیط زیست همخوانی دارد.

وی ادامه داد: نگرانی‌ها برای شرایط پس از ایجاد شهرک است که مجوز محیط زیست دال بر اثرگذاری و اثرپذیری نیست.

یدالله صادقی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران نیز گفت: شهرک صنعتی پوشاک در قالب خوشه‌های کسب و کار و فعالیت می‌کند یعنی تولید پوشاک از مرحله طراحی، تولید، برندسازی و بازار باید صورت بگیرد و به همین سبب در قالب یک مجموعه طراحی شده است.

در نهایت طبق گفته محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران مصوب شد که موضوع احداث شهرک صنعتی پوشاک در کارگروه زیربنایی بررسی و مصوبه آن ابلاغ شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تهران رسانه | هر ناحیه شهر تهران روزانه نزدیک به یک کامیون زباله از داخل کانال‌ها تخلیه می‌کند، که این میزان از نظر تناژ معادل ۵۰۰ تن زباله و لجن در ماه- معادل ۱۰۰ متر مکعب- در شهر تهران است.

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

تهران رسانه | پروژه بوستان محله جوادیه در منطقه ۱۶ از مرز پیشرفت ۹۰ درصد عبور کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت