آغاز عملیات اجرایی مسکن حمایتی در استان تهران

هبه ۳۵ میلیارد تومانی خیرین در استان تهران

تلاش دولت برای تقسیم استان تهران

ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر به استان تهران

سه شنبه 1403/01/28

موسوی اظهار نمود؛

لزوم مقاوم سازی ۴۰ درصد از مدارس استان تهران

در شرایط کنونی ۴۰ درصد از مدارس استان تهران نیازمند مقاوم سازی هستند که باید نسبت به تخصیص اعتبارات اقدام شود.

لزوم مقاوم سازی  ۴۰ درصد از مدارس استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به وضعیت مدارس استان تهران و ضرورت نوسازی این مراکز، گفت: ۴۰ درصد از مدارس استان تهران نیازمند مقاوم سازی هستند.

سیدفرید موسوی در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه، ۲۴ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: براساس ماده ۲۳۴ آئین نامه داخلی مجلس تعدادی از نمایندگان در اردیبهشت ماه سال جاری خواستار بررسی چگونگی اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی شدند که این مسئله به کمیسیون اجتماعی مجلس ارجاع شد اما متاسفانه از آن زمان تاکنون اطلاع دقیقی از این موضوع موجود نیست از این رو امیدوارم هرچه سریع تر این مسئله تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزرای راه و کشور، گفت: تعلل در تعیین محدوده و حریم شهر تهران مشکلاتی را برای شهرستان های اطراف از جمله ری، اسلامشهر و کن به وجود آورده است که قطعا باید هرچه سریع تر این مسئله ساماندهی شود.

وی در تذکری به رئیس جمهور در خصوص تعلل های صورت گرفته در رفع چالش های شهرستان شمیرانات، گفت: این شهرستان در شرایط کنونی با مشکلاتی مانند مشکلات زیست محیطی، کوه خواری و زمین خواری مواجه است از این رو لازم است که برای رفع چالش ها، تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در تذکری به رئیس جمهور، گفت: در شرایط کنونی ۴۰ درصد از مدارس استان تهران نیازمند مقاوم سازی هستند که باید نسبت به تخصیص اعتبارات اقدام شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
مترو تهران در  قرق زنان دستفروش

مترو تهران در قرق زنان دستفروش

تهران رسانه | با نیم‌نگاهی به دستفروشان مترو، به این واقعیت پی می برید که بخش زیادی از این دستفروشان را زنان تشکیل می‌دهند.

قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۵ تهران

قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۵ تهران

تهران رسانه | جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۵ تهران منتشر شد.

سیاره ای بیخ گوش تهران

سیاره ای بیخ گوش تهران

تهران رسانه | محله امروزی کن با وجود توسعه شهر و ساخت‌وسازهای جدید هنوز حال و هوای آن روستای خوش آب و هوا را حفظ کرده‌اند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت