احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

تکریم مقام دختران در استان تهران

آزادسازی زمین در شهرک های صنعتی استان تهران

چهارشنبه 1403/02/05

پرندوار اظهار نمود؛

تجاری‌سازی ظرفیت‌های روستایی استان تهران

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران با اشاره به لزوم بالفعل کردن ظرفیت‌های روستاهای استان تهران گفت: برندسازی و تجاری‌سازی ظرفیت‌های روستایی استان تهران پیگیری می‌شود.

تجاری‌سازی ظرفیت‌های روستایی استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ معصومه پرندوار در جلسه هماهنگی نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر استان تهران با اشاره به لزوم توجه به ظرفیت روستاییان و عشایر اظهار داشت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های روستاییان و عشایر و قرار گرفتن این ظرفیت‌ها در مدار تولید ضمن کمک به اشتغال روستایی می‌تواند سبب توسعه کشور شود.

وی سپس به ضرورت استفاده از ظرفیت نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر استان تهران اشاره کردو افزود: چهارمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر چهار بخش اشتغال و سرمایه‌گذاری در حوزه روستایی، کسب و کارهای نوین و استارت آپ‌ها، ورزش‌های بومی، آئین و موسیقی‌های محلی و بخش کودک و روستا را شامل می‌شود.

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استاندار تهران بیان کرد: استان تهران استان اقوام است بر این اساس در نمایشگاه امسال با تغییر رویکرد تجاری‌سازی روستاها باید از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها بهره گرفت تا این امر محقق شود.

پرندوار سپس عنوان کرد: برگزاری ورزش‌های بومی و آئین موسیقی‌های محلی اقوام ایرانی در فرهنگسراها و ایستگاه‌های منتخب متروی تهران ظرفیت بسیار خوبی جهت معرفی نمایشگاه دستاوردهای روستاییان و عشایر و حضور حداکثری مخاطبان است تا از این طریق هدف برندسازی و تجاری‌سازی روستاها و بازگردادن هویت اصلی به آنها محقق شود.

وی در پایان با اشاره به لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های اقوام در شهرستان‌های استان تهران گفت: از اقوام حاضر در شهرستان‌های استان تهران به عنوان نماد و نماینده اقوام ایرانی در کنار سایر گروه‌های اعزامی از سایر استان‌ها دعوت به عمل می‌آید تا با حضور فعال در این نمایشگاه زمینه توسعه روستاها فراهم شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

تهران رسانه | پروژه بوستان محله جوادیه در منطقه ۱۶ از مرز پیشرفت ۹۰ درصد عبور کرد.

ساخت یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران

ساخت یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران

تهران رسانه | فراخوان ساخت هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران به زودی اعلام می‌شود.

زباله های تهران در انحصار سلاطین

زباله های تهران در انحصار سلاطین

تهران رسانه | گروه‌های مافیایی جمع آوری زباله در تهران، کارگرانشان را از بین زنان و مردان بی‌خانمان، مهاجران بیکار، معتادان متجاهر و کودکان کار انتخاب می‌کنند تا پول بیشتری به جیب بزنند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت