ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر به استان تهران

آزادی ۸ نفر از زندانیان مالی در استان تهران

ایجاد شبکه «دستیار مردمی سازی» در استان تهران

نخستین جشنواره «تجربه نگاری» در استان تهران

جمعه 1403/01/10

شایگان اظهار نمود؛

فعالیت ۴۵۰ سازمان مردم نهاد در استان تهران

معاون اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت؛ ۴۵۰ سازمان مردم نهاد در استان تهران دارای پروانه فعالیت هستند که در حوزه های مختلف مشغول فعالیت می باشند.

فعالیت ۴۵۰ سازمان مردم نهاد در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ معاون اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران با اشاره به اهمیت فعالیت سمن ها از برگزاری اولین دوره انتخابات نمایندگان سمن‌ها در شورای توسعه و حمایت استان تهران خبر داد.
محسن شایگان در نشست اولین دوره انتخابات نمایندگان سمن ها در شورای توسعه و حمایت از تشکل های استان تهران اظهار داشت: ۴۵۰ سمن در استان تهران دارای پروانه فعالیت هستند که در حوزه های مختلف مشغول فعالیت می باشند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات سازمان‌های مردم نهاد استان با شرکت ۳۴ نفر از نمایندگان این سازمان‌ها برگزار شد افزود: در این انتخابات از بین پنج کاندیدا دو نفر به عنوان عضو اصلی و یک نفر به عنوان عضو علی البدل جهت تصدی سمت نمایندگی سازمان های مردم نهاد در شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های استان انتخاب شدند.

معاون اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران سپس بیان کرد: این انتخابات در راستای اجرای ماده ۱۲ آیین نامه اجرایی تشکل های مردم نهاد مصوب ۲۷ مرداد ماه سال ۹۵ هیات وزیران برگزار شده است.

شایگان همچنین در مورد هدف این انتخابات گفت: هدف از برگزاری اولین انتخابات نمایندگان سمن ها ارتقاء سطح مشارکت اجتماعی از طریق سازمان های مردم نهاد با رویکرد پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و نهادینه سازی و گسترش فعالیت های فرهنگی و اجتماعی می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سمن ها با منابع مالی مردم، خیرین و دولت به پیشبرد اهداف دولت کمک می کنند و این انجمن های مردم نهاد ماهیت غیر انتفاعی و غیرسیاسی دارند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
موزه گردی نوروزی در تهران

موزه گردی نوروزی در تهران

تهران رسانه | موزه‌ها، ابنیه تاریخی و پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در نوروز، از ساعت ۹ تا ۱۸ آماده خدمات‌دهی به گردشگران و بازدیدکنندگان هستند.

تورهای گردشگری از شمال تا جنوب تهران

تورهای گردشگری از شمال تا جنوب تهران

تهران رسانه | به مناسبت نوروز، تورهای پیاده و سواره در همه مناطق تهران طراحی شده است که عمده آنها در مناطق ۱۲، ۲۰، ۱۱، ۱، ۵ و ۶ اجرا می شود.

خطر سیلابی شدن رودخانه ها در تهران

خطر سیلابی شدن رودخانه ها در تهران

تهران رسانه | در تهران احتمال وزش باد شدید، خیزش گردو خاک، بارندگی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، آب‌گرفتگی معابر عمومی، خطر صاعقه، اختلال در فعالیت ناوگان حمل و نقل هوایی و جاده‌ای به ویژه در جاده‌های کوهستانی از جمله محور سولقان، ارتفاعات امام زاده داود (ع) و وردیج و واریش پیش بینی شده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت