احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

تکریم مقام دختران در استان تهران

آزادسازی زمین در شهرک های صنعتی استان تهران

پنج شنبه 1403/02/06

جانفشان تاکید کرد؛

توجه به گردشگری رویداد محور در استان تهران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران به ظرفیت زیاد گردشگری این استان اشاره کرد و گفت: باید گردشگری رویداد محور را توسط جامعه تور گردانان نهادینه کرد.

توجه به گردشگری رویداد محور در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ پرهام جانفشان در نشست هم اندیشی رئیس هیئت مدیره و اعضای جامعه تورگردانان کشور اظهارداشت: با توجه به ظرفیت بالای استان تهران در میزبانی از برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی نظیر فجر، گردشگری رویداد محور بیشتر مورد توجه تورگردان قرار گیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران با بیان اینکه جلسات هم اندیشی به منظور بهبود کیفی و کمی خدمات به گردشگران نوروز ۹۹ در استان تهران برگزار می شود، گفت: تبدیل تهران به مقصد مورد توجه گردشگران داخلی در ایام نوروز موضوعی است که نیازمند حمایت و همدلی تمامی فعالان صنعت گردشگری در استان تهران است.

وی افزود: هیچ گاه خواستار نگاه تک بعدی به گردشگری نبوده و توسعه زیر ساخت های گردشگری باید با انجام طرح های برنامه ریزی شده و متناسب با عرضه و تقاضایی صورت پذیرد به گونه ای که همه فعالان صنف بر اساس تلاش خود از آن منتفع شوند.

مدیر کل میراث فرهنگی تهران بیان کرد: نگاه جزیره ای و صنفی داشتن به گردشگری در بلند مدت به رشد و توسعه این صنعت آسیب جدی خواهد زد، به همین منظور توسعه پایدار گردشگری نشست های هم اندیشی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی، تورگردانان با هتلداران و سایر بخش های فعال در صنعت گردشگری به منظور هم افزایی بیش از گذشته برگزار و در این راستا مدیر کل و معاون گردشگری استان تهران به منظور اجرای تصمیمات، خود را مکلف به حضور در جلسات ماهانه با اعضای صنف کنند.

جانفشان افزود: طرح تشدید بازدید های نظارتی از تاسیسات گردشگری به خصوص از مراکز اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی با نزدیک شدن سفرهای نوروزی هموطنان آغاز شده است.

وی پس از استماع مشکلات اعضای جامعه تور گردانان با بیان اینکه تعدادی از مسائل مطرح شده در استان تهران باید در سطح ملی و با پیگیری وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در هیات دولت صورت پذیرد، گفت: به طور قطع آن بخش از مطالبات اعضای جامعه تورگردانان را به شخص وزیر منعکس خواهم کرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

تهران رسانه | پروژه بوستان محله جوادیه در منطقه ۱۶ از مرز پیشرفت ۹۰ درصد عبور کرد.

ساخت یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران

ساخت یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران

تهران رسانه | فراخوان ساخت هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران به زودی اعلام می‌شود.

زباله های تهران در انحصار سلاطین

زباله های تهران در انحصار سلاطین

تهران رسانه | گروه‌های مافیایی جمع آوری زباله در تهران، کارگرانشان را از بین زنان و مردان بی‌خانمان، مهاجران بیکار، معتادان متجاهر و کودکان کار انتخاب می‌کنند تا پول بیشتری به جیب بزنند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت