تکریم مقام دختران در استان تهران

آزادسازی زمین در شهرک های صنعتی استان تهران

آغاز عملیات اجرایی مسکن حمایتی در استان تهران

هبه ۳۵ میلیارد تومانی خیرین در استان تهران

شنبه 1403/02/01

مجلس یازدهم؛

آخرین آمار از کاندیدای مجلس در استان تهران

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: از مجموع داوطلبینی که در استان تهران ثبت نام کردند و توسط هیأت اجرایی تأیید یا رد شدند، ۴۳ نفر انصراف و ۱۲۶۹ نفر توسط هیأت نظارت تأیید شدند.

آخرین آمار از کاندیدای مجلس در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ شکرالله حسن بیگی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان تهران مشترک با شهرستان فیروزکوه طی سخنانی اظهار داشت: انتخابات به دلایل مختلف اهمیت بالایی در ابعاد داخلی و خارجی دارد زیرا امروز فشارهای بیگانگان به ایران در حال افزایش است و دشمن درصدد مأیوس کردن مردم از نظام می‌باشد.

حسن بیگی با بیان اینکه هرچه به انتخابات نزدیک می‌شویم باید فضای تبلیغاتی و ایجاد شور انتخاباتی تقویت شود و آرایش انتخاباتی منسجم و گسترده‌ای گرفت، افزود: دشمنان در انتخابات مجلس شورای اسلامی کاهش مشارکت را نشانه گرفته‌اند و حضور حداقلی در مشارکت از نگاه آنها یک شکست برای نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: انتخابات در اصل یک مسأله اجتماعی است و نباید اجازه داد که بدخواهان نظام از آن بعنوان یک چالش امنیتی استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران هشدار داد: پروژه‌هایی چون تقلب سازی، یاس و ناامیدی در دستور کار دشمنان و بلندگوهای رسانه‌ای آنان است و همه باید مراقب باشیم در دام این ترفندها نیافتیم.

معاون استاندار تهران با اشاره به شرایط احراز صلاحیت‌ها در استان تهران گفت: از ۳۵ نماینده فعلی استان تهران ۷ نفر ثبت نام نکردند و از ۲۸ نفری که ثبت نام کردند توسط هیأت اجرایی تأیید شدند و در بررسی‌های هیأت نظارت یک نفر از این تعداد انصراف داد و ۱۱ نفر هم رد شدند.

وی افزود: در استان تهران از کل ثبت نام کنندگان ۴۵ نفر از قبل انصراف دادند و ۳۶۱۱ نفر مورد تأیید هیأت اجرایی قرارگرفتند و ۲۲۳ نفر به دلایل اشکال شکلی در پرونده رد شدند و از مجموع داوطلبینی که در استان تهران ثبت نام کردند و توسط هیأت اجرایی تأیید یا رد شدند ۴۳ نفر انصراف دادند و ۱۲۶۹ نفر توسط هیأت نظارت تأیید شدند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
زباله های تهران در انحصار سلاطین

زباله های تهران در انحصار سلاطین

تهران رسانه | گروه‌های مافیایی جمع آوری زباله در تهران، کارگرانشان را از بین زنان و مردان بی‌خانمان، مهاجران بیکار، معتادان متجاهر و کودکان کار انتخاب می‌کنند تا پول بیشتری به جیب بزنند.

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

تهران رسانه | وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی باز می گردد.

توقیف خودروهای  انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

توقیف خودروهای انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

تهران رسانه | ۵۴ دستگاه خودرو و ۴۶ چرخ دستی که به جمع آوری و انتقال پسماند به شکل غیر مجاز اقدام می‌کردند توقیف شدند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت