تکریم مقام دختران در استان تهران

آزادسازی زمین در شهرک های صنعتی استان تهران

آغاز عملیات اجرایی مسکن حمایتی در استان تهران

هبه ۳۵ میلیارد تومانی خیرین در استان تهران

جمعه 1403/01/31

زالی اظهار نمود؛

تعطیلی ادارات و مراکز پرتردد در استان تهران

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران باتاکید بر اینکه باید پروتکل سختگیرانه تر برای مسافران در نظرگرفته شود، گفت: لازمه ماندن مردم در منازل استمرار تعطیلی ادارات و مراکز پرتردد است.

تعطیلی ادارات و مراکز پرتردد در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ علیرضا زالی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص موج بازگشت مسافران که از امشب و یا فردا آغاز خواهد شد اظهار داشت: در مبادی ورودی و خروجی شهرها طرح تب سنجی اجرا شد و باید به این موضوع توجه داشت افرادی که بدون علامت و یا در دوران نهفتگی قرار دارند در این روش مورد شناسایی قرار نمی‌گیرند و کسانی که با دوره نهفتگی به سایر استان‌ها سفر می‌کنند، بیماری آنها در استان‌های دیگر بروز خواهد کرد.

زالی افزود: پیشنهاد می‌شود که عزیزان در هلال احمر و وزارت بهداشت یک پروتکل، جامع و کارآ تری را برای بازگشت تعداد معدودی از هموطنان که به توصیه‌های مؤکد توجه نکرده اند داشته باشند چرا که اگر طرح تب سنجی برای بازگشت مسافران باز هم صورت بگیرد ممکن است تعدادی مورد غفلت واقع شوند و یا علائم بالینی آنها بروز نکرده باشد.

وی گفت: پیشنهاد می‌شود که پروتکل سختگیرانه‌تری در موج بازگشت این افراد در نظر گرفته شود تا بتوانند بخش زیادی از افراد مورد معاینه و غربالگری واقع شوند و به محیط‌هایی منتقل شوند که توسط پزشک مورد معاینه قرار بگیرند.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان‌شهر تهران بیان داشت: کسانی که این زحمت را برای کشور و وزارت بهداشت به وجود آورده اند باید بپذیرند که زمانی مورد معطلی قرار بگیرند تا بتوانند معاینه و بررسی شوند چون در روش تب سنجی ۳۵ تا ۴۰ درصد افراد حتی با بروز علائم هم ممکن است فاقد تب باشند و با استفاده از تب بر، تب قطع شده باشد و ممکن است تب یافته کاذب ایجاد کند و هم اکنون تب سنجی ۲۴ ساعته در حال انجام است اما روشی قطعی نیست و با علائم بالینی مورد تاکید است.

زالی عنوان داشت: نامه‌ای به وزارت بهداشت ارسال شده و در خواست شده که در ستاد ملی کرونا جهت اعمال جریمه و ایجاد بازدارنده برای کسانی که به سفر می‌روند مطرح و تصمیم گیری شود.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان‌شهر تهران با بیان اینکه اگر بخواهیم مردم در منازل خود بمانند یکی از الزامات آن این است که استمرار تعطیلی‌ها صورت بگیرد گفت: تعطیلی ادارات، مراکز تجاری و مراکز پرتردد برای جلوگیری از شیوع کرونا و ماندن مردم در منازل لازم است که ادامه پیدا کند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
توقیف خودروهای  انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

توقیف خودروهای انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

تهران رسانه | ۵۴ دستگاه خودرو و ۴۶ چرخ دستی که به جمع آوری و انتقال پسماند به شکل غیر مجاز اقدام می‌کردند توقیف شدند.

نرخ حمل و نقل عمومی در تهران گران شد

نرخ حمل و نقل عمومی در تهران گران شد

تهران رسانه | کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس، تاکسی و مترو در تهران از روز شنبه با نرخ جدید محاسبه می شود.

مناسب سازی ۲۰۰ کیلومتر پیاده رو در تهران

مناسب سازی ۲۰۰ کیلومتر پیاده رو در تهران

تهران رسانه | سال گذشته بیش از ۲۰۰ کیلومتر از پیاده‌روهای شهری تهران مناسب‌سازی‌ شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت