احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

تکریم مقام دختران در استان تهران

آزادسازی زمین در شهرک های صنعتی استان تهران

چهارشنبه 1403/02/05

محسنی بندپی عنوان کرد؛

جزئیات طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان تهران

جزئیات طرح فاصله گذاری اجتماعی با توجه به شرایط خاص استان تهران تشریح شد.

جزئیات طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ انوشیروان محسنی بندپی با بیان اینکه نگران افزایش شیوع ویروس کرونا هستیم، اظهار داشت: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در راستای جلوگیری از این افزایش شیوع است.

وی با بیان اینکه در همه خروجی‌های استان تهران محدودیت‌های تردد اعمال شده است، گفت: اجازه خروج از استان به کسی داده نمی‌شود و لذا از شهروندان می‌خواهم، برنامه‌های سفر خود را لغو کنند.

استاندار تهران در خصوص وضعیت بازگشت افرادی که در سفر هستند، نیز گفت: اجازه ورود به تهران به ساکنان تهران داده می‌شود، اما اگر افرادی قصد عبور از تهران و عزیمت به دیگر استان‌ها را دارند، بدون اینکه اجازه ورود به شهر تهران داشته باشند، اجازه عبور از کمربندی‌های تهران داده می‌شود.

محسنی بندپی شرایط استان تهران را خاص توصیف کرد و گفت: تعدادی از افراد هستند، که کار آنها در تهران بوده و محل سکونت آنها در شهرستان‌های اطراف تهران است، در مورد این افراد سامانه «برگ تردد» توسط شهرداری تهران راه اندازی خواهد شد، تا مشکل تردد این افراد رفع شود.

وی اضافه کرد: در استان تهران ۱۴ مبادی ورودی و خروجی اصلی و ۱۰۰ فرعی توسط پلیس راهور با دقت و حساسیت تحت کنترل است، البته ناوگان عبوری بار جزو استثنائات این طرح است و برای تأمین کالاهای مورد نیاز اجازه تردد به ناوگان عبوری بار داده می‌شود.

استاندار تهران گفت: تردد در استان تهران به حداقل ممکن خواهد رسید و افراد بی توجه به این مساله اعمال قانون می‌شوند و خودرو نیز یک ماه در پارکینگ متوقف می‌شود.

وی از ابلاغ این تصمیمات به فرمانداران از روز گذشته خبر داد و افزود: همکاری مردم در اجرای این طرح قابل تقدیر است و البته از تردد عده کمی که قصد خروج و یا ورود به تهران را داشتند، نیز ممانعت شده و به منازل خود بازگشتند.

محسنی بندپی ادامه داد: کارت ملی، بیمه نامه و پلاک خودرو ملاک تشخیص سکونت فرد در مناطق است و بر اساس این ۳ فاکتور تصمیم گیری خواهد شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
ساخت یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران

ساخت یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران

تهران رسانه | فراخوان ساخت هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران به زودی اعلام می‌شود.

زباله های تهران در انحصار سلاطین

زباله های تهران در انحصار سلاطین

تهران رسانه | گروه‌های مافیایی جمع آوری زباله در تهران، کارگرانشان را از بین زنان و مردان بی‌خانمان، مهاجران بیکار، معتادان متجاهر و کودکان کار انتخاب می‌کنند تا پول بیشتری به جیب بزنند.

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

تهران رسانه | وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی باز می گردد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت