تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

تکریم مقام دختران در استان تهران

جمعه 1403/02/07

صادقی خبر داد؛

فعالیت واحدهای معدنی در استان تهران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت؛ واحدهای معدنی و تولیدی استان تهران فعال است و برنامه ریزی برای تعطیلی این اماکن انجام نشده است.

فعالیت واحدهای معدنی در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در خصوص برخی اخبار منتشر شده در کانال ها و شبکه های مجازی مبنی بر تعطیلی برخی معادن به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان ضمن تکذیب این اخبار گفت: با توجه به دستور و بخشنامه ستاد ملی کرونا و ستاد کرونای وزارت صنعت، معدن و تجارت و موارد مطروحه در جلسه ستاد ملی کرونا، اصل کار تولید کشور آنهم در سالی که بنام سال جهش تولید نامگذاری گردیده تعطیل پذیر نیست و موضع رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت طبق فرمایشات جناب مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صمت جلوگیری از ایجاد و هرگونه وقفه در کلیه واحدهای تولیدی کشور و بخش های صنعتی و معدنی می باشد.

وی اظهار کرد، طبق روال گذشته برخی از معادن استان تهران نظیر شن و ماسه در أیام نوروز تعطیل می شود و این موضوع ارتباطی با این ویروس ندارد.

صادقی تاکید کرد، تاکنون توصیه و دستورالعملی از سوی دولت در خصوص تعطیلی معادن، واحدهای صنعتی و تولیدی به دلیل شیوع کرونا داده نشده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در پایان تصریح کرد: براساس قوانین و نظام کنترلی محیط های کارگری و صنعتی پایش می شود و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دستورات و توصیه های لازم به واحدهای اقتصادی داده شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تهران رسانه | هر ناحیه شهر تهران روزانه نزدیک به یک کامیون زباله از داخل کانال‌ها تخلیه می‌کند، که این میزان از نظر تناژ معادل ۵۰۰ تن زباله و لجن در ماه- معادل ۱۰۰ متر مکعب- در شهر تهران است.

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

تهران رسانه | پروژه بوستان محله جوادیه در منطقه ۱۶ از مرز پیشرفت ۹۰ درصد عبور کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت