تکریم مقام دختران در استان تهران

آزادسازی زمین در شهرک های صنعتی استان تهران

آغاز عملیات اجرایی مسکن حمایتی در استان تهران

هبه ۳۵ میلیارد تومانی خیرین در استان تهران

شنبه 1403/02/01

فراهانی خبر داد؛

گزارش وضعیت بحرانی اصناف به استانداری تهران

تهران رسانه | با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی واحدهای صنفی، شرایط فعلی برای اصناف بحرانی و نیازمند حمایت های دولت میباشند.

گزارش وضعیت بحرانی اصناف به استانداری تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس اتاق اصناف تهران اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی واحدهای صنفی، آسیب ها و خسارات زیادی به اصناف وارد گردیده است. شرایط فعلی برای اصناف بحرانی و نیازمند حمایت های دولت میباشد.

نوده فراهانی افزود: لذا از ساعات اولیه این بحران، هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران با برگزاری نشست های متعدد پیگیر اوضاع و شرایط واحد های صنفی تهران از طریق اتحادیه ها بوده است و امروز نیز طی نشستی در اتاق اصناف تهران اعضای هیئت رئیسه به بررسی میزان آسیب ها و برآورد خسارتها پرداختند.

وی تاکید کرد: اصناف در تمامی صحنه های انقلاب با تمام توان در خط مقدم حضور داشته اند و امروز دولت باید از این خانواده بزرگ تمام قد حمایت کند و پای آسیب ها و خسارات وارده به اصناف بایستد.

فراهانی در پایان گفت: هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران طی جلسه ای در استانداری تهران دیدار و گزارش کاملی از مشکلات اصناف و آسیب های وارده خواهد داد، تا با دریافت بسته های حمایتی مناسب از دولت بخشی از خسارات به اصناف را جبران گردد.

لازم به ذکر است گزارش کاملی از خسارات وارده به اصناف تهران ناشی از شیوع کرونا طی مکاتبه ای توسط رئیس اتاق اصناف تهران به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری ارسال خواهد گردید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
زباله های تهران در انحصار سلاطین

زباله های تهران در انحصار سلاطین

تهران رسانه | گروه‌های مافیایی جمع آوری زباله در تهران، کارگرانشان را از بین زنان و مردان بی‌خانمان، مهاجران بیکار، معتادان متجاهر و کودکان کار انتخاب می‌کنند تا پول بیشتری به جیب بزنند.

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

تهران رسانه | وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی باز می گردد.

توقیف خودروهای  انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

توقیف خودروهای انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

تهران رسانه | ۵۴ دستگاه خودرو و ۴۶ چرخ دستی که به جمع آوری و انتقال پسماند به شکل غیر مجاز اقدام می‌کردند توقیف شدند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت