تکریم مقام دختران در استان تهران

آزادسازی زمین در شهرک های صنعتی استان تهران

آغاز عملیات اجرایی مسکن حمایتی در استان تهران

هبه ۳۵ میلیارد تومانی خیرین در استان تهران

شنبه 1403/02/01

محسنی بندپی عنوان کرد؛

کاهش قابل توجه مصرف بنزین در استان تهران

تهران رسانه | مصرف بنزین در استان تهران با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از ۹ تا ۱۶ فروردین ماه ۴۲ درصد کاهش داشته است.

کاهش قابل توجه مصرف بنزین در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان تهران اظهار داشت: ۷۰۰ نیرو در سه شیفت کنترل مبادی ورودی و خروجی را به عهده دارند و تمام مواردی که برای فاصله گذاری اجتماعی از اهمیت برخوردار است طبق قوانین و دستورالعمل‌ها صورت گرفته است.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح تا ۱۶ فروردین ۲۹ خودرو توسط فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، فرماندهی انتظامی شرق استان تهران و فرماندهی انتظامی غرب استان تهران توقیف شده است گفت: از ۹ فروردین تا روز گذشته ۵۳ میلیون لیتر بنزین یعنی روزانه ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بنزین در استان تهران مصرف شده است.

وی در خصوص کاهش مصرف بنزین گفت: مصرف بنزین با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ۴۲ درصد کاهش داشته ضمن اینکه در این مدت میزان سفرهای استانی روند کاهشی داشته است.

استاندار تهران از پلمب ۲۸۱ واحد صنفی متخلف طی روز نهم تا ۱۷ فروردین ماه خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح تا شانزدهم فروردین ۱۰۴۸ واحد صنفی در حوزه فرمانده انتظامی تهران بزرگ، ۷۳ صنف در حوزه شرق استان و ۷۶۵ واحد صنفی در حوزه غرب استان تهران پلمپ شدند که در مجموع ۱۸۸۶ واحد صنفی متخلف در این مدت پلمپ شدند.

وی افزود: طی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ۱۵۴ خودرو متخلف نیز جریمه و ۵ خودرو متخلف توقیف شده اند و در مجموع از ابتدای اجرای طرح تا ۱۶ فروردین ۱۴۹۲ خودروی متخلف توسط فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، فرمانده انتظامی شرق و غرب استان تهران جریمه شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
زباله های تهران در انحصار سلاطین

زباله های تهران در انحصار سلاطین

تهران رسانه | گروه‌های مافیایی جمع آوری زباله در تهران، کارگرانشان را از بین زنان و مردان بی‌خانمان، مهاجران بیکار، معتادان متجاهر و کودکان کار انتخاب می‌کنند تا پول بیشتری به جیب بزنند.

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

استقرار آقایان در جلو و بانوان در عقب اتوبوس

تهران رسانه | وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی باز می گردد.

توقیف خودروهای  انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

توقیف خودروهای انتقال پسماند غیرمجاز در تهران

تهران رسانه | ۵۴ دستگاه خودرو و ۴۶ چرخ دستی که به جمع آوری و انتقال پسماند به شکل غیر مجاز اقدام می‌کردند توقیف شدند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت