ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر به استان تهران

آزادی ۸ نفر از زندانیان مالی در استان تهران

ایجاد شبکه «دستیار مردمی سازی» در استان تهران

نخستین جشنواره «تجربه نگاری» در استان تهران

جمعه 1403/01/10

دنیای انتشارات؛

خودشناسی با مطالعه کتاب «سیر تا احمق»

تهران رسانه | کتاب «سیر تا احمق» به قلم «مهدی جمشیدی» با موضوع روانشناسی شخصیت در مرحله پایانی نگارش قرار دارد و بزودی منتشر می شود.

خودشناسی با مطالعه کتاب «سیر تا احمق»

به گزارش تهران رسانه ؛ مهدی جمشیدی، نویسنده کتاب «سیر تا احمق» در خصوص انگیزه نگارش این کتاب گفت؛ پیش از تألیف این کتاب قصد داشتم اولین «انجمن احمق ها» رو ثبت کنم و با چند نفر از دوستان صحبت کردم تا به عنوان هیأت موسس مرا همراهی نمایند که نه تنها قبول نکردند، بلکه عنوان نمودند که با ثبت این انجمن موافقت نمیشود و اگر هم موافقت شود هیچ کس قبول نمیکند تا به عنوان یک احمق عضو انجمن شود، با خودم گفتم پس چطور میشود این همه احمق عضو انجمن های دیگر میشوند! بگذریم؛ قانع شدم و از پیگیری ثبت آن منصرف و تصمیم گرفتم کتابی با موضوع احمق تألیف کنم.

وی به توضیح یک خطی کتاب اشاره کرد و گفت؛ «نسخه ادراکی شیوه برقراری ارتباط جنسی با فرد احمق!» برای توضیح کوتاه کتاب انتخاب شده است که با توجه به آن، بخش های کتاب تنظیم و به نگارش در آمده است. 

بنابر گفته نویسنده کتاب؛ درحال حاضر کتاب در چهار بخش "سلام احمق، شناخت احمق، نجات احمق و خداحافظ احمق" نگارش و در این اثر به شاخصه های رفتاری و کرداری "روانشناس احمق"، "دوست احمق"، "کارمند احمق" و "نویسنده احمق" به صورت خاص پرداخته شده است و خواننده با مطالعه آن تلاش خواهد کرد تا بر حماقت های خود بیشتر از دیگران تمرکز داشته باشد.

کتاب «سیر تا احمق» که پیش از نگارش آن، نام «زمین در محاصره احمق ها» برای آن درنظر گرفته شده بود قرار است در دوران پسا کرونا منتشر و راهی بازار کتاب شود.




نظر شما


نظرات

ایزدپناه

مشتاقانه منتظر چاپ سیر تا احمق هستم

شافعی

سلام بر استاد جمشیدی هنوز جملات شما در مورد احمق رو یادمه بالاخره داره چاپ میشه تبریک

قریشی

سیر تا احمق!!!!

علیخانی

سلام خدا قوت جناب آقای جمشیدی بیصبرانه منتظر چاپ این کتاب هستم موفق باشید .

امین

سلام و درود به شما آقای جمشیدی، با عرض تبریک و خسته نباشید خیلی بی صبرانه منتظر چاپ کتاب "سیر تا احمق" هستیم


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
موزه گردی نوروزی در تهران

موزه گردی نوروزی در تهران

تهران رسانه | موزه‌ها، ابنیه تاریخی و پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در نوروز، از ساعت ۹ تا ۱۸ آماده خدمات‌دهی به گردشگران و بازدیدکنندگان هستند.

تورهای گردشگری از شمال تا جنوب تهران

تورهای گردشگری از شمال تا جنوب تهران

تهران رسانه | به مناسبت نوروز، تورهای پیاده و سواره در همه مناطق تهران طراحی شده است که عمده آنها در مناطق ۱۲، ۲۰، ۱۱، ۱، ۵ و ۶ اجرا می شود.

خطر سیلابی شدن رودخانه ها در تهران

خطر سیلابی شدن رودخانه ها در تهران

تهران رسانه | در تهران احتمال وزش باد شدید، خیزش گردو خاک، بارندگی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، آب‌گرفتگی معابر عمومی، خطر صاعقه، اختلال در فعالیت ناوگان حمل و نقل هوایی و جاده‌ای به ویژه در جاده‌های کوهستانی از جمله محور سولقان، ارتفاعات امام زاده داود (ع) و وردیج و واریش پیش بینی شده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت