نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

فعالیت در حوزه حجاب توسط ائمه جمعه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

پنج شنبه 1403/02/13

پورکیان خبر داد؛

آخرین وضعیت از سانسور سینمایی آینده

تهران رسانه | فیلم سینمایی «آینده» به نویسندگی و کارگردانی «امیر پورکیان» و با سرمایه‌گذاری «سیاوش امین پور» با ۵ دقیقه سانسور اکران خواهد شد.

آخرین وضعیت از سانسور سینمایی آینده

به گزارش تهران رسانه ؛ امیر پورکیان تهیه‌کننده و کارگردان سینما اظهار داشت: قرار بود فیلم سینمایی «آینده» عید نوروز اکران شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها اکران این فیلم به تعویق افتاد. ما تیم تبلیغاتی وسیعی در نظر گرفته بودیم ولی متأسفانه شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها خسارت‌هایی را برای ما و به طور کل برای همه سینماگران به همراه داشت که گریزناپذیر بود.

پورکیان خاطرنشان کرد: برای صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «آینده» مقاومت بسیاری داشتیم و تلاش کردیم اتفاقی که برای «ممنوعه» رخ داد در این فیلم تکرار نشود. خوشبختانه تلاش ما جواب داد و با همراهی سرمایه‌گذار که واقعاً برای جلوگیری از صدمات سانسور مقاومت کرد خوشبختانه توانستیم ممیزی را به حداقل برسانیم.

او افزود: من زیر بار 90 درصد از ممیزی‌ها نرفتم و 10 درصدی که اعمال شد آسیبی به فیلم نزده است. در تدوین تلاش کردیم 4 یا 5 دقیقه‌ای که سانسور شده را اصلاح کنیم تا آسیبی به کلیت اثر وارد نشود. احتمالاً با بازگشایی سینماها بلافاصله «آینده» اکران نخواهد شد و شاهد نمایش آن بر پرده سینما در اکران دوم پس از بازگشایی سالن‌های سینما خواهیم بود.

گفتنی است، فیلم سینمایی «آینده» به نویسندگی و کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی سید ضیا هاشمی ساخته شده است.

پانته‌ آ بهرام، کامبیز دیرباز، امیر جعفری، نیما شعبان نژاد، شهرام قائدی، علی استادی، شیرین یزدان بخش، لادن ژاوه وند و بهاره افشاری در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

تدوین «آینده» را امیر پورکیان و زهره احمدی توچایی به طور مشترک انجام داده‌اند.

«آینده» فیلمی اجتماعی با نگاه به خانواده و پرداخت به آسیب‌های پنهان و روابط است. در خلاصه این فیلم آمده است: آینده نوزاد مادری‌ست به نام امروز که فردا متولد می‌شود.

تهیه کننده همکار و سرمایه‌گذار «آینده» بر عهده سیاوش امین پور است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

تهران رسانه | پروژه باغ راه یک محور گردشگری در مناطق ۱۷و ۱۸ تهران است که در ادامه به رودخانه کن متصل می‌شود و برای تکمیل آن اعتبار ۲۰هزار میلیارد ریالی پیش‌بینی شده است.

نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران

نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران

تهران رسانه | اسامی ۳۲ نامزد دور دوم انتخابات نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اعلام شد.

پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران

پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران

تهران رسانه | بیش از ۳۰۰ کیلومتر مسیر دوچرخه در سطح شهر تهران ساخته شده است و حدود ۸۰ کیلومتر آن در سطح پارک ها و بوستان ها است که متأسفانه این مسیرها بلا استفاده اند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت