ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر به استان تهران

آزادی ۸ نفر از زندانیان مالی در استان تهران

ایجاد شبکه «دستیار مردمی سازی» در استان تهران

نخستین جشنواره «تجربه نگاری» در استان تهران

جمعه 1403/01/10

شفیعی اظهار نمود؛

اجرایی شدن ۴۳ طرح جهش تولید در استان تهران

تهران رسانه | امسال ۴۳ طرح جهش تولید در بخش‌های مختلف تولیدی و اشتغال استان تهران اجرایی و عملیاتی می‌شود.

اجرایی شدن ۴۳ طرح جهش تولید در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران اعلام کرد: امسال ۴۳ طرح جهش تولید در بخش‌های مختلف تولیدی و اشتغال این استان اجرایی و عملیاتی می‌شود.

مسعود شفیعی گفت: تفاهم‌نامه عملیاتی شدن این طرح‌ها به امضای استاندار تهران و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور رسیده و به زودی این ۴۳ طرح با موضوع جهش تولید در استان عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها به صورت مشارکتی انجام خواهد شد، افزود: ۲ طرح در زمینه ارتقای برق شهرک صنعتی شمس‌آباد و پایتخت است که قرار شد بخشی با اعتبارات دولتی و بخشی با مشارکت شهرک‌های صنعتی اجرایی شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران خاطر نشان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها شاهد کاهش نرخ بیکاری و توسعه فعالیت شهرک‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی در استان خواهیم بود.

وی تاکید کرد: چون این طرح ها قرار است بصورت مشارکتی اجرایی و عملیاتی شود اعتبار دقیقی را نمی توان از اکنون برای آنها مشخص کرد، اما بیشتر این پروژه ها در راستای افزایش ظرفیت شهرک های صنعتی، مراکز خدماتی و صنفی در بخش های صنعت، معدن و کشاورزی اختصاص یافته‌است.

شفیعی خاطرنشان کرد: این طرح ها امسال در سطح استان در راستای افزایش سرانه تولید و اشتغال اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

کرونا حریف بیکاری نشد

وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی در زمان کرونا نیز گفت: امسال حدود ۹۰ هزار شغل جدید و پایدار در استان تهران ایجاد شده که این روند در استان رضایت بخش است.

شفیعی تاکید کرد: امسال هیچ کارخانه و واحد تولیدی، خدماتی و صنفی در استان تهران تعطیل نشده و هیچ فردی در این واحدها بیکار نشده است.

وی ادامه داد: در این شرایط حتی در برخی شهرک های صنعتی تقاضای افزایش تولید دارند و درخواست های متعددی با موضوع افزایش تولید در واحدهای صنعتی و تولیدی به ما می‌رسد.

به گفته رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران خاطرنشان کرد: برخی از شهرک های صنعتی تقاضای افزایش سرانه مصرف برق را دارند که این نشان می‌دهد، کار و تولید در این واحدها به خوبی در جریان است.

وی همچنین درباره مشکل پرداختی کارمندان دستگاه های اجرایی نیز گفت: امسال با توجه به محدودیت های بودجه‌ای تنها حقوق به کارمندان پرداخت شده و با توجه به کاهش اعتبارات هزینه‌ای تلاش داریم با تفاهم نامه‌ای که با سازمان برنامه و بودجه کشور منعقد می شود در بخش افزایش درآمدهای مالیاتی این مشکل را برطرف کنیم.

شفیعی یادآور شد: این مشکل قابل حل است و به نظر می‌رسد تا پایان سال بتوانیم اضافه کاری، ماموریت و سایر هزینه های کارمندان دستگاه های اجرایی را پرداخت کنیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
موزه گردی نوروزی در تهران

موزه گردی نوروزی در تهران

تهران رسانه | موزه‌ها، ابنیه تاریخی و پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در نوروز، از ساعت ۹ تا ۱۸ آماده خدمات‌دهی به گردشگران و بازدیدکنندگان هستند.

تورهای گردشگری از شمال تا جنوب تهران

تورهای گردشگری از شمال تا جنوب تهران

تهران رسانه | به مناسبت نوروز، تورهای پیاده و سواره در همه مناطق تهران طراحی شده است که عمده آنها در مناطق ۱۲، ۲۰، ۱۱، ۱، ۵ و ۶ اجرا می شود.

خطر سیلابی شدن رودخانه ها در تهران

خطر سیلابی شدن رودخانه ها در تهران

تهران رسانه | در تهران احتمال وزش باد شدید، خیزش گردو خاک، بارندگی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، آب‌گرفتگی معابر عمومی، خطر صاعقه، اختلال در فعالیت ناوگان حمل و نقل هوایی و جاده‌ای به ویژه در جاده‌های کوهستانی از جمله محور سولقان، ارتفاعات امام زاده داود (ع) و وردیج و واریش پیش بینی شده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت