رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

شنبه 1403/02/08

با حضور مسئولان؛

مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان تهران

تهران رسانه | مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران استان تهران افتتاح شد.

مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان تهران

 به گزارش تهران رسانه ؛ مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران استان تهران با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، بابک دین پرست معاون وزیر کشور و جمعی از مدیران حوزه صنعت و اقتصاد استان در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افتتاح شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اعلام کرد: مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری استان تهران افتتاح شد.
یدالله صادقی گفت: پیگیری فوری مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی از اهداف راه‌اندازی این مرکز است.

وی افزود: این مرکز با تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهوری در طول سال‌های اخیر با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت اجرایی شده و پشتوانه قانونی آن نیز در ماده ۶۱ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر وجود دارد که تشکیل شده و باید به مشکلات واحدهای تولیدی در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی و تصمیمات لازم را جهت رفع آن‌ها اتخاذ کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ادامه داد: این مرکز در صورت اهتمام جدی دستگاه‌های عضو، می‌تواند به مهم‌ترین عامل تحقق شعار سال یعنی جهش تولید، از طریق حل و فصل مشکلات و رفع موانع از پیش پای واحدهای تولیدی در حوزه‌های صنعتی و سرمایه گذاری مبدل شود.

همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: پیش از این مقرر شد مراکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در همه استان‌ها راه اندازی شود و خدمات ۲۴ ساعته به واحدهای تولیدی ارائه دهند.

بابک دین پرست در این باره افزود: تاکنون ۶ مرکز در استان های سمنان، البرز، آذربایجان غربی و شرقی، کرمانشاه و تهران راه اندازی شده با حضور نمایندگان تمام دستگاههای متناظر، از ۸ صبح تا ۸ شب مستقر و پاسخگوی مردم هستند و از ۸ شب تا ۸ صبح و در روزهای تعطیل، شیفت ویژه‌ای مسئولیت دارد به صورت تلفنی اطلاعات را از مردم بگیرد و در اولین ساعت اداری روز بعد از تعطیلی در اختیار تیم دستگاهها برای پیگیری قرار دهد.

وی ادامه داد: در هفته آینده با توجه به گزارش‌هایی که از استانداران گرفته شده امیدواریم بتوانیم تا ۱۵ مرکز در کشور افتتاح کنیم.

قائم مقام ستاد رفع موانع تولید خاطرنشان کرد: مهمترین دستور کار ستاد رفع موانع تولید، خارج کردن واحدهای تولیدی از تملک بانکها و راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی تعطیل شده بود.

به گفته وی، احیای ۲هزار واحد صنعتی غیرفعال در شهرک‌های صنعتی هم در دستور کار است و همچنین حدود ۱۰ هزار واحد یعنی حدود ۲۱ درصد واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی غیر فعال هستند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

تهران رسانه | در طرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تهران رسانه | هر ناحیه شهر تهران روزانه نزدیک به یک کامیون زباله از داخل کانال‌ها تخلیه می‌کند، که این میزان از نظر تناژ معادل ۵۰۰ تن زباله و لجن در ماه- معادل ۱۰۰ متر مکعب- در شهر تهران است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت