تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

تکریم مقام دختران در استان تهران

پنج شنبه 1403/02/06

بسیج رسانه؛

برگزاری ۵ هزار برنامه متنوع بسیج در استان تهران

تهران رسانه | ۵ هزار برنامه متنوع به مناسبت هفته بسیج در استان تهران برگزار می‌شود که از پوشش خبری در فضای مجازی نیز برخوردار است.

برگزاری ۵ هزار برنامه متنوع بسیج در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدا استان تهران گفت: ۵ هزار برنامه متنوع در هفته بسیج برگزار می‌شود که از پوشش خبری در فضای مجازی نیز برخوردار است.
سرهنگ مجید امیر عبدالهیان در نشست خبری هفته بسیج با اشاره به اعمال محدودیت‌های شیوع کرونا بر اجرای برنامه‌های هفته بسیج اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های اعمال شده در سطح استان تهران برنامه‌های هفته بسیج به صورت مجازی اجرا می‌شود.

وی افزود: ستاد بسیج با اجرای برنامه‌ها تلاش می‌کند تا همچون سال‌های گذشته فلسفه مهم خدمت‌رسانی با محوریت مجاهدت‌های 41 ساله بسیج در تمام عرصه‌های 8 سال دفاع مقدس و جنگ و نرم و مبارزه با کرونا برای جامعه تبیین شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدا استان تهران در ادامه گفت: برنامه‌های قابل اجرا در هفته بسیج شامل نمایش و تبیین مقاومت به سبک زندگی شهید سلیمانی با عنوان «حاج قاسم تجلی گاه بسیج»، امید آفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در سطح محلات و جامعه، تمرکز بر ابتکارات و خلاقیت‌های بسیجیان و معرفی الگوهای برتر، ترویج فعالیت‌های جهادی از رویکردهای اصلی و خدمات اجتماعی در رده‌های مختلف بسیج و توجه به شعار سال «جهش تولید» و تمرکز و اهتمام بر کلام بسیج در این زمینه با معرفی سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

عبداللهیان با تاکید بر اطلاعرسانی از خدمات و دستاوردهای گسترده بسیج از طریق رسانه‌ها به خصوص فضای مجازی در زمان کرونا گفت: از دیگر برنامه‌های برنامه‌ریزی شده در این ایام باید به بزرگداشت مردمی هفته بسیج به عنوان یکی از پشتیبان‌های اصلی به صورت مجازی، اهتمام تدوین برنامه‌هایی با سبک اقتصادی با ویژگی‌های سادگی و گره‌گشایی و خدمت‌رسانی است.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت کرونا و معیشت مردم رویکرد محوری هفته بسیج تحت عنوان «نهضت خالصانه و مومنانه» در طول هفته بسیج خواهد بود و با توجه به این سیاست‌ها کرونا نشد برنامه‌ها تعطیل شوند چرا که بسیج در سختی‌ها کنار مردم قرار می‌گیرد و به همین منظور با تدبیر فرماندهان با توجه به چهل و یکمین سالگرد بسیج 41 برنامه محوری در سطح استان برگزار می‌شود و به همین ترتیب نیز 41 برنامه محوری در سپاه شهرستان‌ها به طور نمادین و کنار آنها هر حوزه و پایگاه اجرا خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدا استان تهران اظهار داشت: در این ایام بیش از 5 هزار برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با رویکرد فضای مجازی و غیرحضوری اجرا خواهد شد که شامل تجدید میثاق با آرمان‌های امام است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور تعداد محدود و از طریق مجازی پوشش داده می‌شود.

عبداللهیان در پایان خاطرنشان کرد: عملیات‌های فرهنگی و تبلیغات محیطی، حضور جهادگران سلامت و ارائه خدمات به مردم 41 محله حاشیه‌نشین، برپایی نمایشگاه دستاوردهای موشکی، برگزاری آیین بزرگداشت شهدای سلامت و تقدیر از مدافعین سلامت، اجرای عملیات جهادی در 125 محله، افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی، نمایش اقتدار بسیج به صورت رژه خودرویی و موتوری، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده به صورت رایگان در محلات و عطرافشانی مزار شهدا سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران به صورت مجازی و تجلیل از ایثارگران معراجی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج خواهد بود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تهران رسانه | هر ناحیه شهر تهران روزانه نزدیک به یک کامیون زباله از داخل کانال‌ها تخلیه می‌کند، که این میزان از نظر تناژ معادل ۵۰۰ تن زباله و لجن در ماه- معادل ۱۰۰ متر مکعب- در شهر تهران است.

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بوستان محله جوادیه

تهران رسانه | پروژه بوستان محله جوادیه در منطقه ۱۶ از مرز پیشرفت ۹۰ درصد عبور کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت