ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر به استان تهران

آزادی ۸ نفر از زندانیان مالی در استان تهران

ایجاد شبکه «دستیار مردمی سازی» در استان تهران

نخستین جشنواره «تجربه نگاری» در استان تهران

جمعه 1403/01/10

آگهی رسانه؛

صنایع سیلیکات ایران بزرگترین مرکز خرید متاسیلیکات سدیم در کشور

تهران رسانه | صنایع سیلیکات ایران نامی مطرح و شناخته شده در تولید متاسیلیکات سدیم به شمار می آید.

صنایع سیلیکات ایران بزرگترین مرکز خرید متاسیلیکات سدیم در کشور

صنایع سیلیکات ایران بزرگترین مرکز خرید متاسیلیکات سدیم در کشور 

متاسیلیکات سدیم یکی از مواد شیمیایی پرکاربرد در صنایع مختلف است. استفاده گسترده از این ماده در چرخه تولید واحدهای صنعتی سبب شده که خرید متاسیلیکات سدیم در بین ترکیبات شیمیایی از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

این ماده یک ترکیب معدنی جامد و سفید رنگ است. این ترکیب با نام های دیگری همچون سدیم متاسیلیکات، سدیم پلی سیلیکات، سیلیکات سدیم، شیشه مایع و E550 در بازار موجود است.

این ماده به عنوان پایدارترین سدیم سیلیکات شناخته می شود و از ترکیب کربنات سدیم با دی اکسید سیلیکون در دمای بالا به دست می آید. این ترکیب به دو شکل پودر و گرانول (بدون آب و 5 آبه) موجود است. این ماده قلیایی و حلال پذیر در آب است و نخستین بار توسط ون هلمونت کشف شد.

این ماده در صنایع کاشی و سرامیک، شوینده و بهداشتی، ریخته گری و ذوب فلزات و بسیاری از زمینه های صنعتی دیگر کاربرد دارد. در واقع، مهم ترین دلیل خرید متاسیلیکات سدیم، استفاده گسترده از این ماده در صنایع مختلف است. 

مشخصات متاسیلیکات سدیم

هنگام خرید متاسیلیکات سدیم بهتر است از مشخصات و ویژگی های این ترکیب شناخت کافی داشته باشید. متاسیلیکات سدیم با ساختار فرمولی Na2SiO3 یک ترکیب شیمیایی متشکل از آنیون  SiO3 (عناصر سیلیس و اکسیژن) بار منفی و دو کاتیون سدیم بار مثبت است. وزن مولکولی این ماده 06/122 گرم بر مول و چگالی آن 4/2 گرم بر سانتی متر مکعب است. این ترکیب به شکل پودر سفید رنگ و دارای قابلیت انحلال پذیری در آب و دمای ذوب این ماده، 1088 درجه سلسیوس است. مشخصه های شیمیایی و فیزیکی این ترکیب سبب استفاده گسترده آن در صنایع متفاوت شود و همین موضوع سبب شده که بازار خرید و فروش متاسیلیکات سدیم رواج بالایی پیدا کند.

آشنایی با کاربردهای محصول

یکی از مهم ترین کاربردهای خرید متاسیلیکات سدیم استفاده در صنایع بهداشتی و تولید شوینده ها است. این ماده در تولید پارچه، کاغذ، چسب، پاک کننده رنگ و محلول های ضدعفونی کننده میوه و سبزیجات به کار برده می شود. سیلیکات سدیم پودری در صنعت ساختمان سازی، متالوژی و تهیه چسب ضد حریق، مواد شوینده و صابون استفاده می شود. همچنین این ترکیب شیمیایی به عنوان سیال حفاری برای چسباندن دیواره ها و جلوگیری از سقوط هنگام حفاری به کار می رود. از دیگر کاربردهای این ماده می توان به سرامیک سازی، تهیه مواد نسوز و ضد حریق، فرآوری چرم و تولید سیمان اشاره کرد. این ماده علاوه بر مصارف صنعتی گسترده، در بخش های غیر صنعتی هم استفاده می شود. این ترکیب در تولید ضدیخ، محافظت از قطعات خودرو در برابر خوردگی، تولید سیلیکاژل، مواد تثبیت کننده و بسته بندی تخم مرغ به کار می رود. این موارد نمونه هایی از کاربردهای خرید متاسیلیکات سدیم است و این ماده در بسیاری از زمینه های دیگر کاربرد دارد.  

معرفی خواص و ویژگی های محصول

خرید متاسیلیکات سدیم به منظور مصارف مختلف در زمینه های صنعتی و غیر صنعتی انجام می شود. آشنایی با خواص و ویژگی های این ترکیب به خرید محصول با کیفیت کمک می کند. از مهم ترین ویژگی های این ماده می توان به خاصیت پاک کنندگی و چربی زدایی آن اشاره کرد. در ترکیب سیلیکات سدیم پودری، فسفات وجود ندارد و به دلیل سازگاری این ماده با محیط زیست، در تولید بسیاری از شوینده ها و محصولات بهداشتی به کار برده می شود.

ویژگی ضد حریق این ماده موجب افزایش مقاومت در برابر حرارت می شود. همچنین خاصیت چسبندگی این ترکیب دلیل اصلی استفاده گسترده آن در تولید سیمان، کاشی، سرامیک و صنعت کاغذسازی محسوب می شود. به طور کلی، در هنگام خرید و فروش متاسیلیکات سدیم به نام دقیق و علمی محصول، برند تولید کننده، گرید محصول، غلظت و درجه خلوص، رعایت اصول استاندارد در بسته بندی، تاریخ تولید و انقضا، احتیاط و هشدارهای لازم توجه شود. 

صنایع سیلیکات ایران، برترین تولیدکننده متاسیلیکات سدیم

صنایع سیلیکات ایران نامی مطرح و شناخته شده در تولید متاسیلیکات سدیم به شمار می آید. از مهم ترین ویژگی های این شرکت می توان به تولید محصولات مرغوب در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت اشاره کرد. بهتر است در خرید متاسیلیکات سدیم از نیروهای متخصص کمک بگیرید. کارشناسان با تجربه این عرصه با آگاهی از مشخصه های فیزیکی و شیمیایی محصول از جمله فرمول، ترکیبات، کاربرد، موارد احتیاط و ایمنی این امکان را فراهم می آورند تا بهترین خرید را داشته باشید.

https://iransilicate.com/




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
موزه گردی نوروزی در تهران

موزه گردی نوروزی در تهران

تهران رسانه | موزه‌ها، ابنیه تاریخی و پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در نوروز، از ساعت ۹ تا ۱۸ آماده خدمات‌دهی به گردشگران و بازدیدکنندگان هستند.

تورهای گردشگری از شمال تا جنوب تهران

تورهای گردشگری از شمال تا جنوب تهران

تهران رسانه | به مناسبت نوروز، تورهای پیاده و سواره در همه مناطق تهران طراحی شده است که عمده آنها در مناطق ۱۲، ۲۰، ۱۱، ۱، ۵ و ۶ اجرا می شود.

خطر سیلابی شدن رودخانه ها در تهران

خطر سیلابی شدن رودخانه ها در تهران

تهران رسانه | در تهران احتمال وزش باد شدید، خیزش گردو خاک، بارندگی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، آب‌گرفتگی معابر عمومی، خطر صاعقه، اختلال در فعالیت ناوگان حمل و نقل هوایی و جاده‌ای به ویژه در جاده‌های کوهستانی از جمله محور سولقان، ارتفاعات امام زاده داود (ع) و وردیج و واریش پیش بینی شده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت