نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

جمعه 1403/02/21

سلیمانی راد خبر داد؛

راه اندازی مرکز دفن مرکزی زباله در استان تهران

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استاندار تهران با اشاره به وجود ۹ مرکز دفن زباله در استان تهران گفت: به زودی یک مرکز دفن مرکزی زباله در استان تهران راه‌اندازی می‌شود.

راه اندازی  مرکز دفن مرکزی زباله در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ رحیم سلیمانی‌راد در نشست هم‌اندیشی شهرداران و اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌های تابعه استان تهران با حوزه‌های نظارتی با اشاره به بودجه استان تهران اظهار داشت: بودجه کل استان تهران 3 هزار 226 میلیارد تومان است که بر این اساس سرانه شهرستان‌های استان تهران 900 هزار تومان و برای شهر تهران 2 میلیون تومان است.

وی در ادامه بیان کرد: روزانه حدود 10 هزار و 500 تن زباله در استان تهران تولید می‌شود که حدود 2 هزار 500 تن سهم شهر‌ستان‌های استان و 8 هزار تن مربوط به شهر تهران است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استاندار تهران با اشاره به اینکه 9 مرکز دفن زباله در استان تهران وجود دارد افزود: به زودی یک مرکز دفن مرکزی زباله در استان تهران راه‌اندازی می‌شود تا وضعیت دفع پسماند استان بهبود پیدا کند.

سلیمانی‌راد عنوان کرد: از اوایل خرداد ماه سال جاری ارزیابی شهرداری‌های استان تهران آغاز شده که بر اساس این ارزیابی عملکرد شهرداران نسبت به قبل 2 نمره ارتقا رتبه داشته است.

وی در پایان با اشاره به لزوم تحول اداری خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی به زودی در شهرداری‌های استان برگزار می‌شود تا در حوزه اداری نیز تحولاتی ایجاد شود که منجر به بهبود وضعیت شهر و برآورده شدن انتظارات عمومی شود.

اخبار استانداری تهران را در تهران رسانه دنبال کنید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت