چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

حجت الاسلام ظاهری خبر داد؛

فعالیت موسسات قرانی دماوند درمشاوره خانوادگی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند از وجود 26 مؤسسه و خانه قرآنی فعال در این شهرستان خبر داد و گفت: عمده فعالیت آنان در بخش کارگاه های مشاوره خانوادگی قرآنی، تفسیر قرآن و نهج البلاغه، حفظ قرآن کریم و برنامه های هنری قرآنی است.

فعالیت موسسات قرانی دماوند درمشاوره خانوادگی

به گزارش تهران رسانه ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید رضا ظاهری مطلق در خصوص فعالیت های این نهاد اظهار داشت: تعداد گروه های هدف سازمان تبلیغات اسلامی بسیار هستند، اما مهم ترین گروه های هدف این نهاد را می توان هیات های مذهبی، موسسات قرآنی، کانون مداحان و شعرای آیینی و شبکه تبلیغ دانست.
وی با بیان اینکه به منظور پشتیبانی از مؤسسات و توسعه فعالیت های قرآنی، یک اتاق فکر مردمی تشکیل است، افزود: مشاوره های قرآنی، بررسی مشکلات اجتماعی به ویژه طلاق و ... از جمله مواردی است که به صورت هفتگی در این اتاق فکر بررسی می شود.
این مقام مسئول در خصوص حمایت از برپایی نمایشگاه قرآن در شهرستان نیز عنوان کرد: با توجه به اینکه پیشینه اصلی شهرستان دماوند فرهنگی و دینی است، فضای مناسبی در مسجد جامع این شهر برای ارائه محصولات فرهنگی و قرآنی وجود دارد و افراد می توانند به صورت دائم اقدام به برپایی نمایشگاه کنند.
حجت الاسلام ظاهری مطلق ادامه داد: تدین مردم شهرستان دماوند، در کنار به روز بودن علم و دانش، علاقه مردم را به فراگیری علوم و فنون قرآنی افزایش داده و این امر موجب شده تا مسئولان فعالیت بیشتری در این خصوص داشته باشند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند در خصوص احداث دارالقرآن مرکزی بیان کرد: طی جلسه ای با نماینده مردم شهرستان دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در این خصوص، تقاضای استقرار ساختمان محوری در شهرهای شهرستان و یک ساختمان مرکزی با امکانات به استان ارائه شد که امیدواریم مورد تایید قرار گیرد.
وی در خصوص فعالیت هیات های مذهبی شهرستان خاطر نشان کرد: 250 هیئت مذهبی در منطقه وجود دارد که با رای مستقیم اعضای یک نماینده انتخاب شده و شورای هیات های مذهبی نیز فعال است.
این مقام مسئول اضافه کرد: قصد داریم از امکانات شهرداری ها و نهادهای مردمی برای گروه های هدف این نهاد استفاده کنیم و امکانات را در اختیار آنان قرار دهیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت