نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

جمعه 1403/02/21

امامی امین خبر داد؛

الکترونیکی کردن مکاتبات اداری در استان تهران

معاون استاندار تهران گفت: برنامه ۱۰ گانه معاون رییس جمهور در خصوص چابک سازی، الکترونیکی کردن مکاتبات اداری و شفاف سازی و نظام سلامت اداری در شورای اداری استان تهران بررسی شد.

الکترونیکی کردن مکاتبات اداری در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ محمد امامی امین اظهار داشت: برنامه ۱۰ گانه معاون رییس جمهور در خصوص چابک سازی، الکترونیکی کردن مکاتبات اداری و شفاف سازی و نظام سلامت اداری در شورای اداری استان تهران بررسی شد.

وی از بررسی ارزیابی عملکرد دستگاه ها در مورد تخصیص بودجه خبر داد و گفت: مستندسازی شاخص ها و اقدامات عملکردی دستگاه ها و هماهنگی مدیران کل دستگاه ها با فرمانداران در جهت پیاده سازی برنامه های دولت از دیگر مباحث مطرح شده در شورای اداری استان تهران بود.

معاون استاندار تهران بر هماهنگی مدیران کل با فرمانداران در خصوص جابجایی احتمالی مدیران ادارات در شهرستان ها تاکید کرد و افزود: این هماهنگی سبب تعامل بیشتر در شهرستان ها می شود.

وی از افزایش ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر در شهرستان ها خبر داد و گفت: این ظرفیت در هر شهرستان به تعداد ۳۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

امامی امین گفت: عملکرد استان تهران در حوزه دولت الکترونیک ضعیف بوده و علت آن نیز تعدد دستگاه های اجرایی در سطح استان تهران نسبت به دیگر استان ها است، که با تاکید استاندار تهران مقرر شد، این ضعف طی ماه های آینده برطرف شود.

اخبار استان تهران را در تهران رسانه دنبال کنید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت