نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

جمعه 1403/02/21

محسنی بندپی اظهار کرد؛

استقرار سامانه نظارتی در استان تهران

استاندار تهران استقرار سامانه نظارتی در این استان را از مهم ترین مباحث دانست و گفت: باید اقدامات انجام شده در استان تهران رصد شود و مسئولین نیز گوش شنوا برای رفع مشکلات داشته باشند.

استقرار سامانه نظارتی در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ انوشیروان محسنی بندپی صبح چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان تهران طی سخنانی گفت: به برکت انقلاب اسلامی خون شهدا و رهبری های امام و مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی به بالندگی رسید و در چهل سالگی انقلاب علیرغم همه رفتارهای خصمانه دشمنان توفیقات خوبی حاصل شد.

وی با بیان این که دشمن در حال تبلیغ برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است، گفت: در همه این سال ها ایران کشوری متعهد به قوانین و حقوق بین الملل بوده و تحریم و فشار اقتصادی همراه با پمپاژ روحیه ناامیدی از نقشه های دشمن است.

استاندار تهران گفت: امروز در ابعاد تولید علم در رتبه های بالا در سطح منطقه هستیم و این جای افتخار دارد.

محسنی بندپی سپس به تشریح ویژگی های استان تهران پرداخت و گفت: استان تهران دارای ویژگی های خاصی است که البته مورد تاکید رئیس جمهور است و تدوین اسنادی مثل سند توسعه استان، سند آمایش استان، سند کاهش آسیب های اجتماعی و سند بودجه ریزی عملیاتی از جمله مهمترین اقداماتی است که در استان تهران پیگیری می کنیم.

استاندار تهران استقرار سامانه نظارتی در این استان را از مهم ترین مباحث دانست و گفت: باید اقدامات انجام شده در استان تهران رصد شود و مسئولین نیز گوش شنوا برای رفع مشکلات داشته باشند، که این سامانه می تواند، مدیریت امور و شفاف سازی اقدامات در ابعاد مختلف را تسهیل کند.

وی بیش از یک هزار و ۱۱۳ پروژه در دهه فجر در استان تهران با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید، گفت: ۲۲۹ تخت بیمارستانی، در مساحت ۳۰ هزار و ۳۲۱ متر مربع در این ایام افتتاح می شود و ۵ هزار و ۸۵۸ واحد مسکن مهر هم زمان با ایام دهه فجر به متقاضیان تحویل می شود، بزرگ ترین پایانه گل و گیاه در ورامین افتتاح می شود، ۴ هزار و ۲۹۵ مترمربع بوستان روستایی، ۹ واحد هتل، ۱۲۵ هزار متر مربع فضای گردشگری، ۲۷۶ کلاس درس و ۱۵۳ هزار متر مربع مجتمع فرهنگی ورزشی از جمله این پروژه های قابل افتتاح است.

نماینده عالی دولت در استان تهران همچنین گفت: سالانه ۲۰ درصد به جمعیت دانش آموزی در استان تهران افزوده می شود و باید به فکر برنامه ریزی برای توسعه فضاهای آموزشی باشیم.

اخبار استان تهران را در تهران رسانه دنبال کنید




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت