چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

پس از انقلاب اسلامی؛

افزایش ۱۰۰ درصدی کتابخانه‌ در استان تهران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران گفت: پیش از انقلاب تعداد کتابخانه‌ها در استان تهران بسیار ناچیز بود اما امروز با گذشت ۴۰ سال از انقلاب شاهد فعالیت ۱۵۵ کتابخانه در استان تهران هستیم.

افزایش ۱۰۰ درصدی کتابخانه‌ در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ علی نیکنام صبح امروز در آئین بازگشایی کتابخانه عمومی باباطاهر که با حضور شکرالله حسن‌بیگی معاون استاندار تهران، علیرضا مختارپور دبیرکل کتابخانه‌های عمومی و سایر مسئولان برگزار شد ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به ثمرات این انقلاب اظهار داشت: 40 سال از انقلاب اسلامی گذشته و در تمام زمینه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی و غیره به پیشرفت‌های قابل توجهی دست پیدا کردیم.

وی بیان کرد: پیش از انقلاب تعداد کتابخانه‌ها در استان تهران بسیار ناچیز بود اما امروز با گذشت 40 سال از انقلاب شاهد فعالیت 155 کتابخانه در استان تهران هستیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران ادامه داد: حتی در روستاهای پرجمعیت استان نیز کتابخانه وجود دارد و 6 کتابخانه سیار هم در روستاها وجود دارد، همچنین 3 دستگاه مینی‌بوس خریداری شده که در بهارستان و اسلامشهر ارائه خدمات می‌کنند.

نیکنام عنوان کرد: در سال جاری علاوه بر انجام تعمیرات در برخی کتابخانه‌ها، شاهد راه‌اندازی کتابخانه عراقچی نیز بودیم، همچنین کتابخانه رسالت هم تا پایان سال راه‌اندازی می‌شوند و امید است کتابخانه پارک شهر نیز تا اردیبهشت‌ماه 98 راه‌اندازی شود ضمن اینکه مطالعات جهت تعمیرات 7 کتابخانه دیگر نیز آغاز شده است.

کتابخانه عمومی باباطاهر با اعتبار 14 میلیارد ریال افتتاح شد

هادی امیری مدیرکل عمرانی نهاد کتابخانه عمومی در این مراسم ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با اشاره به افتتاح این کتابخانه اظهار داشت: این کتابخانه در سال 94 توسط شهرداری منطقه تخریب و طبقه دوم به آن اضافه شد.

وی ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته در سال 95 احداث کتابخانه با وجود کمبود اعتبار در دست اقدام قرار گرفت و به کتابخانه‌های عمومی تحویل داده شد.

مدیرکل عمرانی نهاد کتابخانه عمومی خاطرنشان کرد: در ابتدای سال 96 با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومان پروژه تکمیل شد و از 460 متر به 1000 متر افزایش بنا وسعت پیدا کرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت