نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

دوشنبه 1403/02/24

محسنی بندپی اظهار نمود؛

رکود فعالیت های تولیدی در استان تهران

بالغ بر ۸ هزار واحد تولیدی در استان تهران با ظرفیت بالای ۷۰ درصد، بیش از ۱۲ هزار واحد با ظرفیت ۵۰ درصد و حدود ۱۳ هزار واحد نیز با زیر ۵۰ درصد از ظرفیت خود به فعالیت می‌پردازند.

رکود فعالیت های تولیدی در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ استاندار تهران گفت: ۱۳ هزار واحدتولیدی و صنعتی در استان تهران با ظرفیت زیر ۵۰درصد خود فعالیت می کنند

انوشیروان محسنی‌بندپی صبح چهارشنبه در پنجاه و ششمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان تهران طی سخنانی اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های اعلام شده برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی با ظرفیت کامل خود فعالیت نکرده و بالغ بر ۸ هزار واحد با ظرفیت بالای ۷۰ درصد، بیش از ۱۲ هزار واحد با ظرفیت ۵۰ درصد از و حدود ۱۳ هزار واحد نیز با زیر ۵۰ درصد از ظرفیت خود به فعالیت می‌پردازند.

محسنی بندپی افزود: برخی از واحدها با توجه به افزایش نرخ مواد اولیه در داخل و خارج از کشور نیاز به سرمایه در گردش دارند و برخی واحدها نیز راکد هستند که قابلیت احیای آنها نیز وجود دارد.

وی بیان داشت: ساختار اداری در برخی از اوقات الزامات دست و پا گیری بر سر راه واحدهای صنعتی و تولیدی قرار داده که باید نسبت به تسهیل در این مسیر اهتمام داشته باشیم.

استاندار تهران گفت: بسیاری از کشورهای همسایه میزان قابل توجهی از لوازم و تولیدات ایرانی را به سایر تولیدات ترجیح داده و مشتری خوبی برای بازار محصولات ایران هستند و این مهم می‌طلبد که نسبت به افزایش توان صادرات توجه داشته و ظرفیت‌های این حوزه را فعال کنیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت