نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

پنج شنبه 1403/02/27

اولادقبا اظهار نمود؛

فرسودگی 50 درصد مدارس در استان تهران

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد مدارس استان تهران نیاز به بازسازی و مقاوم‌سازی دارد گفت: در بودجه امسال بازسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس در اولویت قرار گرفته است.

فرسودگی 50 درصد مدارس در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ فریده اولادقباد در حاشیه نشست مشترک نمایندگان مجلس و مسئولان شهرستان ری در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت مدارس این شهرستان اظهار داشت: متأسفانه بسیاری از مدارس شهرستان ری جزو بافت فرسوده هستند و نیاز به نوسازی و مقاوم‌سازی دارند که در جلسه با مدیرکل نوسازی و تجهیزات استان تهران مدارسی که نیاز به تخریب، نوسازی و بازسازی داشت مشخص شده و مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه 50 درصد از مدارس سطح استان تهران نیاز به بازسازی و مقاوم‌سازی دارد افزود: با توجه به اینکه وزارت آموزش و پرورش همواره با کمبود بودجه روبه‌رو است و هر ساله حدود 10 هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد در بودجه امسال بازسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس در اولویت قرار گرفته است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از مدیرکل نوسازی مدارس خواسته شده بر اساس نیازها شهرهای دارای مدارس فرسوده اولویت‌بندی شود که در این زمینه شهرستان ری در اولویت نوسازی، مقاوم‌سازی و تجهیز مدارس قرار می‌گیرد.

اولادقباد با بیان اینکه مطالبات زنان بر اساس منطقه سکونت متفاوت است گفت: با توجه به بازدیدی که از بخش حسن‌آباد داشتیم در این منطقه با کمبود پزشک متخصص زنان مواجه هستیم که این مطالبه مردم فشافویه از سوی کمیته بهداشت و درمان فراکسیون زنان پیگیری می‌شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت