نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

دوشنبه 1403/02/24

محسنی بندپی اظهار نمود؛

فعالیت ۲۰ درصد صنایع کشور در استان تهران

استاندار تهران گفت: ۲۰ درصد صنایع کشور در استان تهران فعالیت می کنند.

فعالیت ۲۰ درصد صنایع کشور در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم معارفه «غلامرضا عباس پاشا» به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران طی سخنانی گفت: استانداری تهران واقعاً مظلوم واقع شده است، امروز ۲۰ درصد صنایع کشور در استان تهران فعالیت می‌کنند و ۶۰ درصد درآمدهای مالیاتی کشور از جانب فعالیت همین بنگاه‌های اقتصادی تأمین می‌شود و نقش این استان غیرقابل توصیف است.

وی با بیان اینکه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران سبب ایجاد قدرت بیشتر اقتصادی می‌شود، گفت: در تنظیم بازار کشور قطعاً استان تهران نقش اساسی ایفاد می‌کند.

استاندار تهران گفت: ابتدا معاونت استانداری لرستان تقسیم شد و با توجه به مسائلی که در تهران جریان داشت از وزیر کشور درخواست کمک برای اعمال ساختار جدید اداری در استانداری تهران را کردیم و سازمان اداری و استخدامی نیز برای اعمال این ساختار جدید کمک کرد.

محسنی بندپی برقراری ارتباط منطقی با دیوان محاسبات از سوی معاونت توسعه مدیریت برای کاهش انحرافات مدیریتی را مهم توصیف کرد و افزود: با اقدامات پیشگیرانه می‌توان ساختار اداری و نهادی را اصلاح کرد و در صورتی که مسئولان دیوان محاسبات نیز از مسائلی مطلع شدند برای اصلاح آن همکاری لازم وجود داشته باشد.

بر اساس این گزارش، به دستور سازمان اداری و استخدامی کشور ساختار جدید اداری استانداری‌های کشور اعلام و استاندار تهران صاحب چهار معاونت شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت