نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

چهارشنبه 1403/02/19

شمشک رسانه؛

تعیین محدوده و حریم شهر شمشک

معاون عمرانی استانداری تهران با اشاره به تعیین محدوده و حریم شهر شمشک گفت: بعد از تایید شورای برنامه‌ریزی استان تهران طرح هادی شهر شمشک که حریم و محدوده این شهر مشخص کرده اجرایی خواهد شد.

تعیین محدوده و حریم شهر شمشک

به گزارش تهران رسانه ؛ محمد تقی‌زاده در تشریح آخرین وضعیت طرح هادی شهر شمشک و طرح هادی روستای سله بن فیروزکوه گفت: طرح هادی شمشک از سال ۱۳۹۱ که شهرداری شمشک تاسیس شده باید تدوین می شد که این کار انجام نشده بود و شمشک تنها طرح هادی روستایی داشت بر همین اساس در کارگروه تعیین محدوده این شهر با انجام بازدیدهای میدانی انجام شد.

وی افزود: علاوه بر تعیین محدوده و حریم این شه،ر کاربری‌های درون محدوده برای شمشک با انجام کارهای کارشناسی و به صورت دقیق انجام شد که پس از تایید در شورای برنامه‌ریزی استان تهران برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: تعیین محدوده و حریم این شهر از خواسته‌های اصلی شهروندان شمشک محسوب می شود که مدتها بود برای تحقق این خواسته تلاش و پیگیری می‌کردند که این کار انجام شد.

معاون عمرانی استانداری تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به طرح هادی روستای سله بن فیروزکوه اشاره کرد و افزود: با توجه به احداث سد نم رود در نزدیکی این روستا قطعا این روستا به زیر آب می‌رود لذا باید روستا جابه جا شود لذا در جلسه کمیسیون زیربنایی استان تهران برای جاب جایی و جانمایی محل جدید این روستا تصمیماتی اتخاذ شد تا مشکل این روستا حل شود و پروژه احداث سد نیز با سرعت بیشتری پیگیری شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت