نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

فعالیت در حوزه حجاب توسط ائمه جمعه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

جمعه 1403/02/14

اسدی اظهار نمود؛

جمع‌آوری 27 هزار معتاد متجاهر در استان تهران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران با اشاره به جمع‌آوری ۲۷ هزار معتاد متجاهر در استان تهران گفت: استان تهران رتبه نخست در مبارزه با موادمخدر در کشور را دارد.

جمع‌آوری 27 هزار معتاد متجاهر در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ محمدعلی اسدی ظهر امروز در جمع نمازگزاران نسیم‌شهر با اشاره به وجود 275 میلیون معتاد در جهان اظهار داشت: در حال حاضر 839 نوع موادمخدر صنعتی در جهان تولید و به بازار عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: به واسطه اقدامات خوب در جمهوری اسلامی ایران 90 درصد تریاک جهان در داخل کشور کشف می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران ادامه داد: در بحث موادمخدر نمی‌توان تک‌بُعدی عمل کرد و باید در تمام ابعاد آموزش، پیشگیری و درمان کار شود.

اسدی با اشاره به جمع‌آوری 27 هزار معتاد متجاهر در استان تهران اظهار داشت: استان تهران رتبه نخست در مبارزه با موادمخدر در کشور را دارد و تنها راه مبارزه با موادمخدر ارتقا آموزه های فرهنگی، مذهبی و راه‌های پیشگیرانه است.

وی تصریح کرد: بیشترین آسیب‌ها در مصرف موادمخدر در حوزه‌های همسرآزاری، کودک‌آزاری و جرایم مالی است که منجر به طلاق می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران افزود: اگر نتوانیم موادمخدر صنعتی و اموال قاچاقچیان و فضای مجازی را در حوزه موادمخدر کنترل کنیم قائله و بازی را در این حوزه خواهیم باخت.

اسدی همچنین بر کاهش 25 درصدی اعتیاد براساس طرح جامع موادمخدر تأکید کرد و گفت: باید سالیانه طبق برنامه توسعه ششم 5 درصد از معتادان را کاهش دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با ارتقا آموزش‌های فرهنگی و پیشگیرانه در بین خانواده‌ها، دانش‌آموزان و دانشجویان تلاش داریم تا وضعیت استان تهران از نظر مصرف موادمخدر کاهش و به حد مطلوبی برسد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

با «ریحانه اخلاقی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «ریحانه اخلاقی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «غلامحسین رضوانی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

تهران رسانه | پروژه باغ راه یک محور گردشگری در مناطق ۱۷و ۱۸ تهران است که در ادامه به رودخانه کن متصل می‌شود و برای تکمیل آن اعتبار ۲۰هزار میلیارد ریالی پیش‌بینی شده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت