چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

پاکدشت رسانه؛

اقدام جدی مسئولان پاکدشت در راستای اطلاع رسانی عمومی

فرماندار پاکدشت از اقدام جدی مسئولان شهرستان در راستای اطلاع رسانی عمومی و همه جانبه در امر پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر خبر داد.

اقدام جدی مسئولان پاکدشت در راستای اطلاع رسانی عمومی

به گزارش تهران رسانه ؛ فرماندار پاکدشت در جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی گفت : در طول دو سال گذشته اقدامات مطلوب و منظمی در راستای پیشگیری از مصرف مواد مخدر به ویژه در بخش نوجوانان و جوانان توسط دستگاههای ذیربط صورت گرفته است .

تمهیدی با قدردانی از زحمات بی شائبه و شبانه روزی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی شهرستان در امر برخورد جدی و مستمر با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر افزود :پلیس و دستگاه قضایی با اشراف و رصد کامل بر عملکرد افراد متخلف و توزیع کنندگان مواد مخدر ، اقدامات چشمگیری در جهت مقابله با سوداگران مرگ را اجرایی نموده اند و این عملکرد قابل تحسین تاثیر به سزایی در آرام سازی جامعه و ایمن سازی فضای زندگی مردم در بر داشته است.

فرماندار پاکدشت در ادامه از برنامه ریزی این شورا برای شش ماهه دوم سال جاری در راستای تحقق کامل مصوبات و اقدام جدی کمیته های چهارگانه به منظور پیشگیری از طریق اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی به ویژه در سطح مدارس و محلات خبر داد و افزود : امروز باید برای رفع نگرانی از جامعه دست به دست هم داده و با همتی مضاعف در امر اطلاع رسانی دقیق ، آگاه سازی و اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت آثار سوء مواد مخدر به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

فرماندار پاکدشت گفت : باید ضمن اجرای برنامه ها و عملیات مورد نظر، فضا را برای سودجویان توزیع و فروشندگان مواد مخدر بیش از پیش نا امن کرده و با مشارکت مردم و خانواده هایی که درگیر این موضوع هستند هر روز شاهد امن تر شدن فضای شهرستان و ایجاد آرامش در بین مردم خوب و فهیم باشیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت