چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

ملارد رسانه؛

افتتاح چند پروژه عمرانی در ملارد

همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر پروژه ایستگاه آتش نشانی و سالن ورزشی چند منظوره شهرستان ملارد افتتاح شد.

افتتاح چند پروژه عمرانی در ملارد

به گزارش تهران رسانه ؛ عصر روز یکشنبه پروژه ایستگاه آتش نشانی و سالن ورزش چند منظوره ملارد با حضور سعید رضا جندقیان معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، سجاد برنجی فرماندار شهرستان ملارد، امام جمعه شهرستان ملارد، صادق کولیوند شهردار ملارد، اعضای شورای اسلامی شهر ملارد و سایر مسئولان به بهره برداری رسید.

سالن چند منظوره در راستای خدمات رسانی هر چه بیشتر به بانوان با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۱۷۳۰ متر که در مدت یک سال افتتاح شد همچنین ایستگاه آتش نشانی روستای بیدگینه توسط دهیاری روستا با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال افتتاح شد.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در حاشیه این افتتاحیه گفت: با بررسی‌های مختصر نزدیک به ۵ هزار و ۴۰۰ پروژه و با متوسط هر پروژه ۲۰۰ میلیون تومان در هفته دولت پروژه داشته‌ایم و اکنون نزدیک به ۵ هزار و ۱۷۳ پروژه با هزار میلیارد تومان از منابع دولتی اجرا شده است.

وی در رابطه با نحوه اجرای پروژه‌ها گفت: زمانی که دهیاری‌ها در سال ۸۲ تأسیس شد منابعی که از طریق حکومت، دولت و مجلس تخصیص داده شد ۲۱ میلیارد تومان بود که از این مبلغ بیش از ۱۶ هزار میلیارد در دولت یازدهم و دوازدهم انجام شده است و ۸۲ درصد کل منابع ما را شامل می‌شود و سرانه نزدیک به ۲۸۰ رشد داشته است و خدمات دولت به روستاها به مراتب بیشتر شده است و نمونه آن دو پروژه ساخت آتش نشانی و سالن ورزشی است.

جندقی ادامه داد: بیش از ۱۱ هزار پروژه روستایی درکل کشور فقط در سال ۹۸ تکمیل شده است و متوسط هزینه برای هر پروژه ۱۸۳ میلیون تومان بوده است و فقط در دهه فجر ۵ هزار و ۱۷۳ مورد داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: وقتی حاکمیت کارها را به مردم سپرده سرعت کار و دقت کار بالا رفته و از چنین اتفاقات در ایام آتی خواهیم داشت و دهیاری‌ها و شوراها و مردم روستایی برای رسیدن به یک توسعه عمیق و پایدار فعالیت می‌کنند.

فرماندار ملارد در حاشیه این مراسم توجه دولت به حوزه روستاها و دهیاری‌های کشور را نوعی سرمایه گذاری عنوان کرد گفت: اقداماتی که دولت در حوزه‌های عمرانی ویژه روستاها انجام داده بسیار ارزشمند می‌باشد که همین موضوع نوعی سرمایه گذاری برای منطقه است.

وی ادامه داد: حاصل اجرای پروژه‌های عمرانی دولت در روستاها منجر به آرامش مردم می‌شود که همین موضوع توجه به روح، روان، نشاط جسمی افراد و سلامت روان افراد است که می‌توان از آن به عنوان سرمایه گذاری مؤثر و بلند مدت یاد کرد.

امام جمعه ملارد نیز دراین مراسم گفت: قبل از انقلاب ۷۰ درصد جمعیت ما روستایی و ۳۰ درصد شهری بودند و ۹۵ درصد از این ۷۰ درصد روستایی هیچ زیر ساختی نداشتند و نصف این جمعیت قبل از انقلاب نبود در حالی که میلیون‌ها بشکه نفت صادر می‌کردیم اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و باتوجه به جمعیت ۸۰ میلیونی و از طرفی هم که تحریم هستیم و دشمنان زیاد داریم خدمات زیادی به برکت انقلاب اسلامی در حوزه روستاها انجام شده است.

حجت الاسلام حسینی نوری ادامه داد: ما باید قدردان خدمات انقلاب اسلامی باشیم و همه را مدیون خون شهدا و رهبر معظم انقلاب هستیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت