نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

یک شنبه 1403/02/23

ورزش رسانه؛

تعطیلی پیست های اسکی در استان تهران

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: فعالیت پیست های اسکی دربندسر، آبعلی، توچال، شمشک و کلوپ نور استان تهران تا ۱۶ اسفند ماه تعطیل است.

تعطیلی پیست های اسکی در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ رضا گلمحمدی اظهارداشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، تمامی مسابقات و رویدادهای ورزشی استان لغو و فعالیت کلیه باشگاه های ورزشی(غیر از فوتبال)، سالن های ورزشی، استخرها اعم از خصوصی و دولتی و پیست های اسکی به مدت یک هفته(از روز شنبه ۱۰ اسفندماه) تعطیل شده است.

وی با اشاره به مصوبات ستاد پیشگیری استانی از شیوع ویروس کرونا و جلسات متعددی که برگزار شده اشاره کرد و افزود: در این جلسات مصوب شده که به منظور سلامت جامعه هدف و پیشگیری از شیوع این ویروس، علاوه بر لغو تمامی مسابقات و رویدادهای ورزشی استان در سطوح مختلف، برنامه های جمعی حوزه های ورزش و جوانان استان اعم از همایش ها، کلاس ها، دوره ها، کارگاه ها و جلسات، تعطیل شد.

وی ادامه داد: پیست های اسکی از جمله دربندسر، توچال، شمشک، آبعلی و کلوپ نور به مدت یک هفته تعطیل است و طی این مدت باید این اماکن و تمامی سطوح مختلف آنها و وسایل گوناگون ورزشی و امکانات بهداشتی ضد عفونی و گندزدایی شوند.

گلمحمدی بیان کرد: با دستور و پیگیری جدی اداره کل، تدابیر لازم به منظور حفظ سلامت جامعه هدف و مخاطب مجموعه ورزش و جوانان استان تهران برای کنترل شرایط و پیشگیری های لازم بر اساس ابلاغیه های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد استانی به صورت بخشنامه از طریق حوزه معاونت های ورزشی، جوانان و توسعه منابع و پشتیبانی به تمامی شهرستان ها، هیات های ورزشی و سمن های جوانان ابلاغ شده و این مصوبات به شدت کنترل و در صورت مشاهده بازرسان نسبت به برخورد قانونی آنان اقدام خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان تهران بی شک با همکاری های لازم و رعایت اصول بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری کرونا در استان و کشور به رسالت ذاتی خود در این راستا عمل می کند و در حال حاضر مهمترین دغدغه این اداره کل مقابله با کرونا و رعایت سیاست ها و دستورالعمل های ستادی استانی و کشوری است.

وی گفت: درباره فعالیت یا عدم فعالیت باشگاه های فوق پس از تعطیلی یک هفته ای از ۱۰ تا ۱۶ اسفند، متعاقبا تصمیم گیری شده و مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت