چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

رئیس دانشگاه پیام نور رباط کریم و پرند خبرداد؛

تحصیل بیش از 3 هزار دانشجو در رباط کریم و پرند

دکتر علی صابری گفت: بیش از ۳هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و از مزایای این دانشگاه برخوردار می‌شوند.

تحصیل بیش از 3 هزار دانشجو در رباط کریم و پرند

به گزارش تهران رسانه ؛ دکتر علی صابری رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز رباط کریم و پرند پیرامون شرایط و مزایای ادامه تحصیل در دانشگاه پیام‌نور گفت: آموزش در دانشگاه پیام‌نور مبتنی بر نظام آموزشی ترکیبی (نیمه حضوری، الکترونیکی و ...) است و دانشگاه با بهره‌گیری از فناوری‌های آموزشی، کلاس‌های آموزشی خود را در قالب ساعات محدودتری نسبت به ساعات کلاس‌های درس سنتی در سایر دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی و ارائهه می‌نماید.

صابری افزود: البته طبق ضوابط آموزشی دانشگاه حضور دانشجویان در کلاس‌های دروس تئوری اختیاری بوده و فقط شرکت در کلاس‌های عملی الزامی است؛ در اغلب مرکز و واحدهای دانشگاه پیام‌‌نور بیشتر دروس نظری به صورت کلاس نیمه حضوری برای مرور درس و رفع اشکال گروهی برگزار می‌شود؛ در شرایطی که امکان تشکیل جلسه‌های رفع اشکال گروهی و یا کلاس‌هایی درس حضوری وجود نداشته باشد و یا تعداد پذیرفته شدگان در یک رشته تحصیلی به حد نصابب لازم تشکیل کلاس نرسد به دانشگاه واحدهای درسی مورد نظر را به صورت کاملاً غیرحضوری و خودخوان ارائه خواهد داد و یا در صورت ضرورت دانشگاه محل تحصیل این دسته از دانشجویان را در یکی از مرکز و واحدهای هم‌جوار که دارای رشته تحصیلی مورد نظر باشد تعیین می‌نماید. 

رئیس دانشگاه پیام‌نور رباط کریم و پرند، اضافه کرد: دروس عملی در دانشگاه به صورت کلاس‌های حضوری و یا آزمایشگاهی و کارگاهی برگزار می‌شود و حضور دانشجو در کلاس‌های این دروس الزامی می‌باشد.
صابری خلاصه‌ای از مزایای تحصیل در دانشگاه پیام‌نور را به‌صورت زیر فهرست کرد و گفت: از جمله مزایای تحصیل در دانشگاه پیام‌نور می‌توان به تئوری امکان اشتغال دانشجو همزمان با تحصیل، امکان انتخاب رشته و شهر به‌صورت بومی برای متقاضیان، ارائه مدرک رسمی و مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر تمامی دانشگاه‌های معتبر، امکان ادامه تحصیل همزمان در دو رشته و امکان استفاده از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در تمامی مقاطع اشاره کرد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور رباط کریم و پرند، تأکید کرد: دانشگاه پیام نور رباط کریم، پرند همواره سعی در توسعه رشته‌های دانشگاهی متناسب با نیازهای منطقه داشته است و در این راستا با پیگیری‌های به‌عمل آمده در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رشته‌های جامعه شناسی و اقتصاد در مقطع کارشناسی را به رشته‌های دایر در این دانشگاه افزوده است.

صابری در پایان ابراز کرد: بیش از سه هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و از مزایای این دانشگاه برخوردار می‌شوند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت