چهارمین خشکسالی پیاپی در استان تهران

جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

دوشنبه 1403/02/31

سرپرست فرمانداری اسلامشهر؛

شناسایی ۶۰۰ انبار ثبت نشده در اسلامشهر

سرپرست فرمانداری اسلامشهر گفت: ۶۰۰ انبار ثبت نشده در اسلامشهر شناسایی شده است.

شناسایی ۶۰۰ انبار ثبت نشده در اسلامشهر

به گزارش تهران رسانه ؛ مسعود مرسلپور صبح پنجشنبه در جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و احتکار که با حضور حجت الاسلام محمدی پور معاون دادستان اسلامشهر و متصدیان انبارداران و مسئولین سردخانه های این شهرستان برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: با رویکرد هم اندیشی مشکلات مرتفع می شود، یک واقعیت مسلم این است که برخی از کشورها دچار مشکلاتی می شوند اما نکته مهمی که است مدیریت مسئولین و همکاری مردم است و در هر کشوری که این ۲ مورد رعایت شود و وحدت عمل داشته باشند هیچ مشکلی رخ نمی دهد.

مرسلپور در ادامه با اشاره به اینکه شرایط کنونی ما با زمان جنگ بسیار متفاوت است افزود: در ابتدای انقلاب ۳۸ کشور با ما جنگ داشتند و دیدیم که ما سربلند بیرون آمدیم و ما دوران مختلف تحریم را تجربه کردیم و چون مدیران توانستند مدیریت کنند دچار چالش نشدیم.

وی با بیان اینکه دشمنان طی سال های اخیر با راه های مختلفی که بررسی کرده بودن جنگ های نیابتی را ترتیب دادند گفت: حال که تا کنون شیوه ها و دسیسه ها بر علیه کشور و ملت ما جواب نداده است الان هم با همه مشکلات مردم ما مقاومت کردند و پذیرفتند و ۲ یار خدمتگذار در کنار هم قرار گرفته اند و در این راستا ما نیاز به حمایت و عنایت مردم داریم و یکی از نکات منفی کنونی شیطنت های شبکه های مجازی است و اخبار غیر مستند را باید مورد بررسی قرار دهیم.

سرپرست فرمانداری اسلامشهر بیان داشت: در نظام حقوقی ما احتکار و اختفا و انبار تعریف دارد، نظام و دولت و همه ارگان ها به هیچ وجه دنبال این نیست تاجران و سرمایه گذاران را دچار کدورت کنند و اگر کسی بخواهد زحمات سرمایه گذاران را دچار خدشه کند ما با ان مقابله می کنیم.

مرسلپور گفت: باید برای همه اصناف و تاجران و سرمایه داران حیثیت شغلی مهم باشد و در صورت تخلف هر فردی در صورت مطلع شدن مراتب را به مسئولین اطلاع دهند و هر زمانی که کمک و مساعدت بخواهید این امادگی وجود دارد که مسئولین کمک کنند.

سرپرست فرمانداری اسلامشهر با اشاره به اینکه ۶۰۰ انبار ثبت نشده در اسلامشهر وجود دارد بیان داشت: باید کارگروهی تشکیل شود که اداره صنعت معدن و تجارت و سایر ادارات با حفظ همه حرمت ها انبارها مورد بررسی قرار دهند و اول هدایت شوند که در سامانه ثبت نام شوند و اگر نشد مراحل قانونی صورت بگیرد تمام اقداماتی که در این شرایط انجام می شود برای ایجاد امنیت اقتصادی و احساس امنیت روانی افراد است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت