نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

فعالیت در حوزه حجاب توسط ائمه جمعه استان تهران

رقابت ۳۴ نفر در حوزه انتخابیه استان تهران

رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

پنج شنبه 1403/02/13

حشمتی خبر داد؛

کاهش پرونده های معوقه در دادگستری استان تهران

تهران رسانه | به منظور کاهش پرونده‌های قدیمی و پرشاکی، رسیدگی به آنها از اولویت‌های اجرایی دادگستری کل استان تهران است.

کاهش پرونده های معوقه در دادگستری استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به برنامه های تحولی جاری در رسیدگی به پرونده‎ های قضایی از کاهش میزان 7700 موردی پرونده‎ های معوقه خبر داد و تصریح کرد: یکی از علل مراجعات مکرّر به دستگاه قضا و مسئولان قوه قضاییه، درخواست برای رسیدگی به پرونده ‎های معوقه و پرشاکی است که با تلاش و کار جهادی همکاران و همچنین استفاده از تمام ظرفیت های موجود شاهد دست یابی به نتایج مطلوب می باشیم.

محمد جواد حشمتی در این زمینه افزود: با وجود شرایط بحرانی ناشی از شیوع بیماری کرونا، دادگاه پرونده عظیم خودرو به عنوان یکی از پرونده‎ های پرشاکی در روز های پایانی اسفند ماه برگزار گردید که بیش از یک‌هزار و سیصد شاکی این پرونده، چشم انتظار استرداد اموال خود می باشند و از دیگر نمونه های آن نیز صدور حکم پرونده تعاونی مسکن کارگران منطقه برق تهران با دوازده هزار شاکی که از یازده سال پیش در جریان بوده است.

در این زمینه رئیس دستگاه قضا از تلاش‌های دادگستری کل استان تهران، برای رسیدگی فوری و به نتیجه رساندن پرونده ‎های پرشاکی با وجود شرایط خاص کشور نیز تقدیر نمود.

شایان ذکر است: اولین جلسه رسیدگی به پرونده شرکت عظیم خودرو به صورت علنی در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کاشانکی بیستم اسفند ماه برگزار شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

با «غلامحسین رضوانی» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «غلامحسین رضوانی» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

باغ راه جدید تهران امسال افتتاح می شود

تهران رسانه | پروژه باغ راه یک محور گردشگری در مناطق ۱۷و ۱۸ تهران است که در ادامه به رودخانه کن متصل می‌شود و برای تکمیل آن اعتبار ۲۰هزار میلیارد ریالی پیش‌بینی شده است.

نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران

نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران

تهران رسانه | اسامی ۳۲ نامزد دور دوم انتخابات نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اعلام شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت