نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

جمعه 1403/02/21

حجت نظری خبر داد؛

ساماندهی مالی سمن‌های شهر تهران

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از ساماندهی مالی سمن‌های شهر تهران خبر داد.

ساماندهی مالی سمن‌های شهر تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ حجت نظری در نشست خبری که به منظور تشریح عملکرد کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در ساختمان انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار شد در مورد سرانجام فعالیت‌های ستاد سمن‌ها با بیان اینکه ستاد توان افزایی عملا فعالیت خود را از خرداد ماه سال جاری شروع کرد، گفت: ظرف سه ماه اخیر جلساتی را در راستای هماهنگی با سایر دستگاه‌های مرتبط از جمله وزارت کشور، وزارت ورزش و جوانان و ... برگزار کردیم.

رییس ستاد توان افزایی سمن‌های شورای شهر با بیان اینکه در این دوره فعالیت ستاد، از توزیع پول میان سمن‌ها خودداری کرده و تنها به عنوان یک تسهیل کننده مسیر اقدامات خود را انجام دادیم، گفت: در پس همین تغییر رویکرد بسیاری از سمن‌ها که مایل نبودند از طریق ستاد توان افزایی سامان دهی شوند و حتی ارتباطی داشته باشند، به سمت مدیریت شهری تمایل نشان دادند چرا که متوجه شدند مدیریت شهری تنها تسهیل کننده مسیر است.

وی با بیان اینکه در این مدت مفاد تفاهم‌نامه‌های مشترک با سازمان محیط زیست و بهزیستی را به سرانجام رساندیم که به امید خدا هفته آینده امضا می‌شوند، گفت: ما هیچ هزینه‌ای را برای کمک به سمن‌ها تا این لحظه نداشتیم و قطعا اگر هزینه‌ای نیز وجود داشته باشد شفاف خواهد بود.

نظری با بیان اینکه توانستیم به اقدامات مالی ستاد نظم ببخشیم چرا که متاسفانه شاهد بودیم که پول مردم که نزد ما امانت است بی رویه خرج می‌شد، ادامه داد: اما حالا کل هزینه‌های ستاد در سال ۹۷ تنها ۵۰۰ میلیون تومان است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص حذف سمنها گفت: هیچ سمی حذف نشد اما در جریان تکمیل بانک اطلاعاتی، مجموعه و نهادهایی مشاهده شدند که مجوز سازمان و نهادهای ذیربط را نداشتند که عملا در چتر حمایتی ستاد سمن‌ها هم قرار نخواهند گرفت.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت