جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

شنبه 1403/02/29

ولیئی اظهار نمود؛

فعالیت سه هزار موسسه خیریه در استان تهران

تهران رسانه | بیش از سه هزار موسسه خیریه در استان تهران فعال هستند و در بخش های مختلف در راستای رفع نیازها و مشکلات فعالیت می‌کنند.

فعالیت سه هزار موسسه خیریه در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرعامل مجمع خیرین استان تهران گفت: بیش از سه هزار موسسه خیریه در این استان فعال هستند و در بخش های مختلف در راستای رفع نیازها و مشکلات فعالیت می‌کنند.

محسن ولیئی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی و هم افزایی موسسه های خیریه شهرستان ری اظهار داشت: با وقوع بحران مجامع خیرین در رفع مشکلات آسیب دیدگان و نیازمندان مشارکت می کنند و شناسایی و رفع نیازهای اساسی از مهمترین دستاوردهای تشکیل مجامع خیرین است.

وی افزود: در جوامعی که حس انسان دوستی در آن جاری باشد افراد جامعه نسبت به همدیگر احساس مسئولیت دارند و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موسسه های خیریه نمونه بارز حس انسان دوستی هستند.
این مسئول خاطرنشان کرد: طی سال های اخیر در شهرستان ری اقدامات موثری در راستای ساماندهی و هماهنگی موسسات خیریه صورت گرفته که موجب فعالیت های تاثیرگذار این موسسه ها در سطح شهرستان شده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در این جلسه گفت: هدف از تشکیل مجمع خیرین نظارت بهتر، جلوگیری از موازی کاری، ساماندهی فعالیت خیریه ها و تسهیل در جذب خیرین است و قطعا تشکیل این مجمع منشأ خدمات ارزنده خواهد شد.

حسین توکلی کجانی افزود: ایرانیان از دیرباز بر اساس حس نوع دوستی و تعالیم دینی ومذهبی در فعالیت های خیر مشارکت داشته و دارند همانگونه که در ایام بیماری کرونا با تاکید مقام معظم رهبری و اقدامات دولت، خیرین مشارکت خوبی در رفع نیازهای آسیب دیدگان از کرونا داشتند.
وی اظهار داشت: خیرین شهرستان ری در حوزه های مختلف از جمله سلامت، مدرسه سازی، اشتغال، معیشتی، کودکان کار و تحصیل فعالیت های اثرگذاری داشته اند و در این راستا برنامه ریزی صحیح، هدف گذاری و تعامل در کارهای خیر حائز اهمیت است.
این مسئول اضافه کرد: هدف از تشکیل مجمع خیرین نظارت بهتر، جلوگیری از موازی کاری، ساماندهی فعالیت خیریه ها و تسهیل در جذب خیرین است و قطعا تشکیل این مجمع منشأ خدمات ارزنده خواهد شد.
توکلی ادامه داد: با هماهنگی موسسه های خیریه در قالب مجمع خیرین، نیازمندان واقعی شناسایی و رسیدگی منسجمی به آنان صورت می گیرد و در این راستا موسسه خیریه دقت عمل، هدفمندی، شتاب، نظارت و فعالیت تخصصی را مدنظر قرار دهند.
وی یاد آور شد: مجمع خیرین شهرستان ری با تدوین و تایید اساسنامه و مشارکت موسسه های خیریه تشکیل خواهد شد و می بایست از ظرفیت تمامی خیرین شهرستان به صورت تخصصی در این مجمع استفاده شود.

۵۰ موسسه خیریه در شهرستان ری فعالیت می کنند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری نیز در این جلسه گفت: هم اکنون ۵۰ موسسه خیریه در شهرستان ری در حوزه های مختلف فعال هستند که فعالیت های موسسه های خیریه به منظور اثرگذاری بیشتر نیازمند ساماندهی است و این موضوع با تشکیل مجمع خیرین محقق می شود.
مهدی مجیدی افزود: با تشکیل مجمع خیرین، هماهنگی لازم بین موسسه خیریه ایجاد میشود و بر این اساس می توان آنها را در حوزه های تخصصی ساماندهی کرد.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران قرار گرفته است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت