نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران

آزادی یک زندانی پس از ۱۵ سال در استان تهران

جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران

نظارت بر عملکرد شهرداران و شوراهای استان تهران

جمعه 1403/02/21

خطیبی عنوان کرد؛

تقویت سازمان‌های مردم‌نهاد در قرچک

سرپرست فرمانداری قرچک اظهار داشت: دستگاه‌ها باید حمایت لازم را در راستای تقویت و افزایش سازمان های مردم نهاد داشته باشند.

تقویت سازمان‌های مردم‌نهاد در قرچک

به گزارش تهران رسانه ؛ بهمن خطیبی صبح یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قرچک ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ویاران باوفای آن حضرت و آرزوی قبولی عزاداری‌ها، به ذکر مهم‌ترین مشکلات جوانان پرداخت و تأکید داشت: ادارات متولی در بحث کاهش طلاق و افزایش ازدواج برنامه‌ریزی مناسبی انجام دهند و با افزایش کمی و کیفی جلسات و کارگاه‌های مشاوره‌ای، اقدام مؤثری در جهت کاهش طلاق و افزایش میل جوانان به مقوله ازدواج انجام دهند.

وی در رابطه با اجرای برنامه‌های نشاط اجتماعی در حوزه جوانان تأکید داشت و از دستگاه‌های متولی خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات، اجرای برنامه‌ها را در دستور کار قرار دهند.

خطیبی همچنین تقویت سازمان‌های مردم‌نهاد را از ضروریات جوامع امروزی دانست و اظهار داشت: دستگاه‌ها باید حمایت لازم را در راستای تقویت و افزایش این تشکل‌ها داشته باشند.

سرپرست فرمانداری قرچک تأکید کرد: ادارات شبکه بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، بهزیستی، دانشگاه‌ها و آموزش‌وپرورش نسبت به افزایش کمی و کیفی برگزاری کارگاه‌های مشاوره در راستای ترغیب جوانان به امر ازدواج اقدام کنند.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قرچک بیان داشت: شبکه بهداشت و درمان نسبت به اجرای برنامه‌های آگاه‌سازی در راستای پیشگیری از بیماری‌های مقاربتی در بین جوانان و نوجوانان در سطح مدارس و دانشگاه‌ها اقدام کند.

گفتنی است جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قرچک به ریاست بهمن خطیبی سرپرست فرمانداری و با حضور علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، محسن خادمی رئیس اداره ورزش و جوانان و دیگر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

دانش آموزان تهرانی در کلاس های بازیگری

تهران رسانه | برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران آغاز شد.

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

با «سمیه گلپور» بیشتر آشنا شویم

تهران رسانه | «سمیه گلپور» یکی از چهره‌هایی است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم راه پیدا کرده است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت