جذب دستیار مردمی سازی در ۶ شهرستان استان تهران

پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران

نقدی بر طرح تقسیم جغرافیایی و سیاسی استان تهران

تشکیل کارگروه تخصصی روابط عمومی در ادارات استان تهران

یک شنبه 1403/02/30

حیات الغیب خبر داد؛

مجتمع قضایی ویژه زندانیان بازداشتگاه اوین

تهران رسانه | زندانیان بازداشتگاه اوین می توانند با قاضی خود در مجتمع قضایی ویژه زندانیان بازداشتگاه اوین در ارتباط باشند.

مجتمع قضایی ویژه زندانیان بازداشتگاه اوین

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرکل زندان‌های استان تهران در بازدید سرزده از بازداشتگاه اوین، با مددجویان دیدار کرده و درخواست های آنان را که اغلب قضایی بود، بررسی و دستورات لازم جهت پیگیری صادر نمود.

سیدحشمت اله حیات الغیب در این بازدید گفت: با اجرای طرح غربالگری پرونده قضایی مددجویان که از برنامه های تحولی قوه قضاییه بوده و مورد تاکید ریاست سازمان زندان ها نیز می باشد، وضعیت اغلب زندانیان در اسرع وقت رسیدگی و ارفاقات قانونی به افراد واجد شرایط اعطا می شود که خوشبختانه در استان تهران با تعامل مراجع قضایی، اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.
سیدحشمت اله حیات الغیب تاکید کرد: مجتمع قضایی ویژه زندانیان بازداشتگاه اوین نیز افتتاح شده تا ضمن کاهش آمار اعزام به مراجع قضایی که ممکن بود آثار سوء و آسیب های مختلف داشته باشد، زندانی به راحتی با قاضی خود در ارتباط باشد و جلسات دادرسی هم سریعتر برگزار می شود.
وی ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان بازداشتگاه به ویژه بخش قضایی گفت: اقدامات صورت گرفته بر مبنای ارتقای حقوق شهروندی بوده و تلاش می شود زندانیان از تمام ارفاقات‌ و تاسیسات حقوقی که قانون برایشان پیش بینی کرده، بهره مند شوند.
مدیرکل زندان‌های استان تهران با تاکید بر ضرورت رسیدگی به درخواست‌های زندانیان و کمک به آزادی آنان گفت: بیشتر این بازدیدها در ایام تعطیل با هدف بررسی وضعیت زندان ها، امور رفاهی و بهداشتی مددجویان و همچنین رسیدگی به مشکلات و بررسی راهکارهای موجود صورت می گیرد.
این خبر می افزاید: مدیر کل زندان های استان، با مددجویان و کارکنان شیفتی گفتگو کرده و وضعیت ارائه خدمات در همه حوزه های زندانبانی، امکانات بهداشتی و درمانی را بررسی کرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

خروج بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران

تهران رسانه | بیش از ۵ هزار زباله گرد در تهران از چرخه فعالیت خارج شده است.

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

اعتصاب طلافروشان تهران ادامه دارد

تهران رسانه | برخی از بازاریان و خرده فروشان طلا در تهران همچنان در اعتصاب به سر می برند.

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

اسامی ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

تهران رسانه | تکلیف راهیابی ۱۶ نفر به مجلس دوازدهم از بین ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دور دوم مشخص خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت