ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر به استان تهران

آزادی ۸ نفر از زندانیان مالی در استان تهران

ایجاد شبکه «دستیار مردمی سازی» در استان تهران

نخستین جشنواره «تجربه نگاری» در استان تهران

پنج شنبه 1403/01/09

آگهی رسانه؛

یادگیری رایگان اصول سئو با سئوبهینه

تهران رسانه | هیچ کدام از روش های بازاریابی اینترنتی ، بازده و درصد موفقیت سئو را ندارند و در ضمن سئو به عنوان به صرفه ترین روش از نظر هزینه ای نیز محسوب می شود.

یادگیری رایگان اصول سئو با سئوبهینه

یادگیری رایگان اصول سئو با سئوبهینه (مخصوص مالکین وب سایت ها)
به دلیل اهمیتی که سئو در بازاریابی اینترنتی و موفقیت یک سایت دارد ، یادگیری اصول سئو برای مدیران و مالکین سایت ها امری حیاتی است. اگرچه بسیاری از افراد پروژه سئو سایت خود را به شرکتهای متخصص در این حوزه می سپارند ، اما یادگیری اصول بهینه سازی سایت می تواند کمک بیشتری به رونق کسب و کار شما نماید.

اگرچه فاکتورهایی که باید در بهینه سازی سایت لحاظ شود زیاد هستند ، اما شما می توانید با شناخت اصول سئو بدون پرداخت هیچ هزینه ای و کاملا رایگان ، وب سایت خود را مدیریت و بهینه سازی کنید. درواقع چند رعایت چند نکته در سئو سایت ، بیشترین تاثیر را در ارتقا رتبه در گوگل دارد و جز فاکتورهای برجسته محسوب می شوند و می توانند شما را نسبت به رقبا در رتبه بالاتری قرار دهند.

در این مقاله 5 مورد از مهم ترین اصول سئو که براساس تجربه و دانش متخصص شرکت سئوبهینه مطرح شده اند را توضیح می دهیم. طبق تحقیقات انجام شده این 5 مورد بیشترین تاثیر را در سئو به منظور قرار گرفتن در صفحه اول گوگل دارند. همچنین در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم به وب سایت سئوبهینه به آدرس اینترنتی seobehine.ir مراجعه نمایید و علاوه بر مشاوره رایگان ، آنالیز رایگان سایت خود و دریافت پروپوزال رایگان سئو ، سایر مقالات آموزشی و جدیدترین اخبار سئو و دیجیتال مارکتینگ را مطالعه نمایید.

مهم ترین اصول سئو چیست
اصول سئو چیست ؟ مانند هر فرآیند تخصصی دیگری ، سئو نیز اصول و قواعدی دارد و برای موفقیت در موتورهای جستجو ملزم به رعایت این اصول هستید. نمی توانید انتظار داشته باشید بدون سئو به راحتی در میان اینهمه رقیب ، سایت شما به صفحه اول گوگل بیاید. به دلیل اهمیتی که رتبه سایت در گوگل برای بسیاری از کسب و کارها دارد ، مالکین همه سایت ها تلاش می کنند جایگاهی در صفحه اول این موتور جستجو برای سایت خود دست و پا کنند ، اگر شما با یادگیری و آشنایی با اصول سئو ، تولید محتوا ، بهینه سازی تصاویر سایت ، لینک سازی ، بهینه سازی متاتگ ها و ... دانش خود را نسبت به رقبا افزایش دهید ، در زمان کمی می توانید بصورت رایگان سایت یا فروشگاه اینترنتی را به 10 لینک برتر در گوگل برسانید.

با شناسایی اصول سئو متوجه می شوید که سایت شما چه نواقص و کمبودهایی دارد و می توانید با تمرکز بیشتری ایرادات را رفع کنید یا از یک متخصص سئو بخواهید فقط مواردی که سایت شما ضعف دارد را تقویت کند.

توجه به استانداردها و قوانین گوگل
اگرچه هدف سئو ، بهینه سازی سایت برای تمامی موتورهای جستجو است ، اما چون عملا تمامی کاربران از گوگل برای جستجو در اینترنت استفاده می کنند ، پس شناخت استانداردها و قوانین و الگوریتم های رتبه بندی گوگل بسیار مهم است. این نکته را فراموش نکنید که معیارهای رتبه بندی در موتورهای جستجو متفاوت است، مثلا رتبه بندی سایت ها در بینگ کاملا با گوگل تفاوت دارد. شما باید بیاموزید که گوگل براساس چه فاکتورها و معیارهایی رتبه بندی را انجام می دهد ، این امر با تجربه ، مطالعه مقالات و مشاوره با متخصصین سئو شرکتهایی همچون وب سایت سئوبهینه محقق خواهد شد. الگوریتم های گوگل مثل پاندا ، پنگوئن ، کبوتر و سایر الگوریتم های مهم را بشناسید و از تاثیر هرکدام در رتبه بندی و فاکتورهای سئو مطلع شوید. از طریق لینک معرفی الگوریتم های گوگل با مهم ترین الگوریتم های رتبه بندی موتور جستجوی گوگل آشنا شوید.

سازگار نمودن سایت با موبایل
یکی از مهم ترین اصول سئو ، طراحی نسخه سازگار با موبایل برای سایت است. تعداد کاربران موبایلی در سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته و به همین دلیل گوگل و سایر موتورهای جستجو ، تاکید زیادی بر سازگاری سایت با موبایل دارند و هر سایتی که عملکرد بهتری در تلفن همراه هوشمند را دارد ، رتبه بهتری بدست می آورد یا بهتر است بگوییم سایت هایی که نسخه موبایل بهینه ندارند ، نمی توانند به قرار گرفتن در صفحه اول گوگل امیدوار باشند.

رعایت حد مجاز تعداد کلمات کلیدی در متن
یکی از مهم ترین اصول سئو که مربوط به محتوا و کلمات کلیدی می شود ، رعایت حد مجاز تعداد است. حتما برای اینکه به ازای عبارات کلیدی خاصی در گوگل رتبه بگیرید ، باید از همان عبارات یا کلمات در محتوای صفحه استفاده کنید و پیرامون همان عبارات مطلب منتشر کنید. اما تعداد کلمات کلیدی حد مشخصی دارد و نباید از 2 درصد کل کلمات متن تجاوز کند. استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی حتی بیشتر از کم بودن این کلمات در متن ضرر دارد و حتی می تواند موجب جریمه صفحه در اثر بهینه سازی بیش از حد شود و سایت از نتایج حذف شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد کلمات و عبارات کلیدی مقاله کلمات کلیدی چیست و چگونه انتخاب می شوند را مطالعه نمایید.

لینکسازی طبیعی یکی از مهم ترین اصول سئو
ساخت بک لینک و لینک های داخلی غیر طبیعی مثل استفاده بیش از حد از یک انکرتکست ثابت ، یکی از بدترین آفت هایی است که می تواند سایت شما را نابود کند. طبق اصول سئو لینک سازی باید کاملا طبیعی انجام شود ، خرید لینک یا بک لینک های اسپم ، مزرعه لینک ، بک لینک انبوه ، تکرار انکرتکست در لینک ها می تواند جریمه سایت را به دنبال داشته باشد. لینک سازی زمانی به سایت شما کمک می کند و رسیدن به صفحه اول موتور جستجو را تسهیل می نماید که کاملا طبیعی انجام شود.

منحصر به فرد بودن محتوای سایت
محتوا پادشاه است و بیشترین تاثیر را در میان تمام فاکتورهای سئو در ارتقا رتبه سایت ، تولید محتوا دارد. اما محتوا باید کاملا منحصر به فرد و متمایز از مطالب و مقالات موجود در اینترنت باشد. شما باید به کمک متخصصین بازاریابی محتوا ، مقالات و متونی را در راستای محصولات و خدمات خود منتشر کنید که اولا هیچ شباهتی به مطالب موجود نداشته باشد و ثانیا یک محتوای جامع و کامل باشد. اصول سئو محتوا را نیز فراموش نکنید ، استفاده از متاتگ ها ، درج تصاویر مرتبط ، پیوستگی مطلب ، تعداد کلمات کلیدی در متن ف استفاده از عبارات کلیدی در تگ های صفحه ، لینک سازی در محتوا ، هایلات کردن بخش های مهم محتوا و... باید در یک محتوای منحصر به فرد در نظر گرفته شوند.

چرا رعایت اصول سئو اهمیت دارد؟
هیچ کدام از روش های بازاریابی اینترنتی ، بازده و درصد موفقیت سئو را ندارند و در ضمن سئو به عنوان به صرفه ترین روش از نظر هزینه ای نیز محسوب می شود. برای افرادی که به دنبال کسب درآمد و سود بیشتر از طریق وب سایت خود هستند ، بهترین راه ، قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و ترجیحا لینک اول تا سوم است و این هدف فقط با شناخت و اجرای اصول سئو امکانپذیر است.

امروزه در هر صنعت و حوزه ای جهت ارائه هر نوع خدمات یا فروش محصول ، صدها و شاید هزاران سایت وجود دارد و از بین این همه سایت ، تنها 10 وب سایت می توانند در صفحه اول قرار بگیرند ، پس یک رقابت شدید و تنگاتنگ بین سایتها و فروشگاه های اینترنتی وجود دارد. شما می توانید از روش هایی مثل بازاریابی شبکه های اجتماعی یا تبلیغات موتور جستجو مثل گوگل ادوردز استفاده کنید ، اما این روش ها به هیچ وجه منجر به تقویت سایت شما نمی شوند و تنها در کوتاه مدت تعدادی مخاطب و مشتری را برای سایت شما تامین می کنند ، اما اهمیت سئو در این است که با قرار گرفتن سایت در صفحه اول ، بدون هیچ هزینه ای می توانید برای مدت بسیار طولانی مشتریان بیشماری را جذب کنید.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که از مقالات و مطالب آموزشی سئو سایت منتشر شده در وب سایت سئوبهینه استفاده کنید و اطلاعات خود را در زمینه بهینه سازی سایت افزایش دهید. در سایت seobehine.ir کلیه روش ها ، اصول ، تکنیک ها و مراحل سئو ، افزایش بازدید سایت و ارتقا رتبه در گوگل توضیح داده شده اند و مشاورین سئوبهینه بصورت آنلاین و تلفنی آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما هستند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
تورهای گردشگری از شمال تا جنوب تهران

تورهای گردشگری از شمال تا جنوب تهران

تهران رسانه | به مناسبت نوروز، تورهای پیاده و سواره در همه مناطق تهران طراحی شده است که عمده آنها در مناطق ۱۲، ۲۰، ۱۱، ۱، ۵ و ۶ اجرا می شود.

خطر سیلابی شدن رودخانه ها در تهران

خطر سیلابی شدن رودخانه ها در تهران

تهران رسانه | در تهران احتمال وزش باد شدید، خیزش گردو خاک، بارندگی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، آب‌گرفتگی معابر عمومی، خطر صاعقه، اختلال در فعالیت ناوگان حمل و نقل هوایی و جاده‌ای به ویژه در جاده‌های کوهستانی از جمله محور سولقان، ارتفاعات امام زاده داود (ع) و وردیج و واریش پیش بینی شده است.

ایجاد وحشت با سلاح گرم در محله شمیران نو

ایجاد وحشت با سلاح گرم در محله شمیران نو

تهران رسانه | عاملان قدرت‌نمایی، ایجاد رعب و وحشت با سلاح گرم، در محله شمیران نو شناسایی و دستگیر شدند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت