رفع تصرف زمین ملی و دولتی در استان تهران

تحقق ۱۰۸ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

احداث نیروگاه برق خورشیدی در استان تهران

احداث یکصد مدرسه در استان تهران

شنبه 1403/02/08

کتاب رسانه؛

کتاب «من یک دزد هستم» منتشر شد

تهران رسانه | رمان «من یک دزد هستم»، نوشته امیربهادر رحمتی توسط انتشارات فرهنگ و تمدن منتشر شد.

کتاب «من یک دزد هستم» منتشر شد

به گزارش تهران رسانه ؛ در بخشی از متن این کتاب آمده است؛ وقتی با مراجعه به مراجع قضایی و مطالعه در مورد برخی از پرونده‌های دزدی، پی به نحوه دزدی‌ها و انتخاب سوژه‌ها و حتی کسانی که به این راه کشیده شده‌اند می‌بریم، به این نتیجه می‌رسیم که دزدیِ پنهانی، در روح و کالبد همه انسان‌ها به‌طور غریضی وجود دارد. اگر با این تفکر و دیدگاه به تمام اتفاقات پیرامون خود بنگریم خواهیم دید روزانه هزاران هزار دزدی در اطرافمان رخ می‌دهد. حتی شاید بتوان گفت خودمان هم نقش به سزایی در این قبیل اتفاقات (دزدی‌ها) داریم. به این ترتیب شاید اولین دزدی که در زندگی‌مان می‌شناسیم خودمان باشیم. کلیه پدیده‌های پیرامون ما از همین تفکر برگرفته است.
رمان «من یک دزد هستم» نخستین اثر نویسنده جوان، امیربهادر رحمتی است که در قالبی روان و عامیانه نوشته شده است و انتشارات فرهنگ و تمدن در راستای اهداف فرهنگی خود، این اثر را در قطع جیبی در ۷۶ صفحه و در سال ۱۴۰۲، با حمایت اطلاع‌رسانی تهران‌رسانه منتشر نموده است.

 کتاب «من یک دزد هستم» منتشر شد

لینک خرید از ایران کتاب




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

اجرای طرح ساماندهی مشاغل سیار در تهران

تهران رسانه | در طرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی در تهران

تهران رسانه | مالکان تاکسی‌ های فرسوده فعال می‌توانند برای جایگزینی تاکسی‌ های فرسوده خود با تاکسی‌های برقی در تهران نام نویسی کنند.

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تخلیه ماهانه ۵۰۰ تن لجن از کانال های تهران

تهران رسانه | هر ناحیه شهر تهران روزانه نزدیک به یک کامیون زباله از داخل کانال‌ها تخلیه می‌کند، که این میزان از نظر تناژ معادل ۵۰۰ تن زباله و لجن در ماه- معادل ۱۰۰ متر مکعب- در شهر تهران است.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت